کد خبر: ۳۵۲۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۵ دی ۱۳۹۰
امام جمعه يزد، در جمع مديران حوزوي استان، افق پيش روي حوزه هاي علميه را روشن ذکر کرد و بر لزوم افزايش تلاش مضاعف فعالان حوزوي و غير حوزوي در راستاي بالندگي بيشتر نظام اسلامي تاکيد کرد.

به گزارش سرويس استان هاي مرکز خبر حوزه، آيت ا... ناصري در جلسه شوراي عالي مديريت حوزه علميه يزد، اظهارداشت: مديران حوزه استان مي بايست با افزايش مراودات و ارتباط مستقيم با مدارس و طلاب يزدي، در جهت ارتقاي سطح اين مدارس تلاش کنند.

وي افزود: مديران حوزه استان بايد با افزايش مراودات خود را مديران مدارس و طلاب در جهت توسعه فعاليت هاي حوزوي و ارتقاي سطح مدارس تلاشي مضاعف داشته باشند.

رئيس حوزه علميه يزد با بيان اين مطلب که از هيچ كاري براي پيشرفت حوزه هاي علميه و ارتقاء توانمندي طلاب دريغ نخواهيم كرد،  خاطرنشان کرد: با توجه به نياز جامعه و مطالبات مردم، در عرصه هاي مختلف، حوزه هاي علميه بايد بيش از اين تلاش كنند تا بتوانند جوابگوي دغدغه هاي امروز جامعه باشند.

امام جمعه يزد، اظهارداشت: به طور قطع، افق هاي روشني در پيش روي حوزه هاي علميه است که اميدواريم با مضاعف کردن همت، در بخش هاي مختلف حوزوي، فرهنگي، علمي، دانشگاهي و عرصه هاي مختلف، روز به بروز شاهد گسترش دايره اين موفقيت ها باشيم.

دراين جلسه همچنين حجت الاسلام والمسلمين محمد شمس، مدير حوزه علميه يزد بااشاره به برگزاري امتحانات به ارايه برخي از نکات آموزشي در مدارس پرداخت و گفت: با برنامه ريزي هايي كه معاونت آموزش به عمل آورده است، شاهد تغييرات خوبي خواهيم بود.

مدير حوزه علميه يزد در خاطرنشان كرد: در مسير تحقق برنامه ريزي هاي به عمل آمده در جهت توسعه سطح علمي حوزه هاي علميه و رسيدن به اهداف تعيين شده بايد، کمر همت را بست و با رفتار مجاهدانه در اين مسير، ثابت قدم باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها