کد خبر: ۳۵۱۲۵۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۲۸ آبان ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598،  سایت هاشمی رفسنجانی بخشی از آیات قرآنِ به کار رفته در سخنان هاشمی را غلط نوشت.

به گزارش رجانیوز هاشمی در سخنرانی در همایش قرآن در اندیشه و سیره امام خمینی(ره) با اشاره به آیه ی «وِ اَعِدّوا لهم مااستطعتم مِن قوه» کوشیده بود تفسیر جدیدی از این آیه ارائه دهد. سایت هاشمی رفسنجانی این بخش از سخنان او را اینگونه روایت کرده است: «آیات زیادی هست که می گوید شما هرجا علمی دیدید، باید بروید بگیرید. هرجا فنی دیدید، هرجا صلاحی دیدید اگه یه روزی مواجه شدید با آنها شما هم باید داشته باشید،"وعدوالهم مستطعتم بالقوه" - یعنی این- اینکه نگفته قوه را به کار ببرید، -گفته- آماده کنید خودتان را همه چیز، انسان با تعلم و تفکر در امور مادی معنوی باید جلو برود، معجزه قرآن این است که چنین درسی را به ما داده است که تا قیامت این بدرد می خورد.»

مشاهده می‌شود که سایت هاشمی آیه‌ی «وَ اَعِدّوا لهم مااستَطَعتم مِن قوه» را اینگونه نوشت:"وعدوالهم مستطعتم بالقوه". ضمن اینکه با مشاهده فیلم سخنان هاشمی مشخص می‌شود جمله «هرجا صلاحی دیدید اگه یه روزی مواجه شدید با آنها شما هم باید داشته باشید» هم غلط بوده و کلمه «سِلاح» درست است که سایت هاشمی پس از مدتها موفق به تفکیک لهجه هاشمی از کلماتش نشده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
پویا
MEXICO
۱۷:۴۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴
۰
۰
,باسلام و ادب و احترام
شاید اشتباه تایپی بوده ، هر چند این اشتباه پذیرفته نیست ولی اینجوری هم خوب نیست .
سایت خود شما که اقلا روزی دو تا سه مرتبه من سر میزنم بهش ، خیلی غلط تایپی داره و این نشان از اینه که شما میخواهین خبر داغ و.دست اول دست مخاطب برسه ، و من هیچ نگفتم پیش خودم بچه های مکتبی شما سواد اکابر دارند گمان میکنم یک.مقدار زیاده روی باشه .
ممنون
یا علی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴
۰
۰
598 عقده ای و بهانه های بچه گانه....آب رو بریزید اونجاتون که میسوزه ....سلام بر هاشمی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
۰
۰
خیلی بیکارید و هر جا می تونه غلط تایپی صورت بگیرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
۰
۰
و امان ازين گونه ميرزا بنويس هاي اين بابا كه در هر شغل و رشته و صنف و گروه و طبقه اي هستند كه آشكار و پنهان به او در حال خدمتند و در لحظات حساس . به داد او مي رسند و شاهنشاه را از سقوط نجات مي دهند

البته همه اين جماعت رنديه . غافل ازين مطلب اند كه چون خداوند مكرش را شامل حال كسي كند . ديگر هيچ كسي نمي تواند او را نجات دهد !!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
عمو تو کی برد فاصله س با ص نزدیک هم است امکان سریع تایپ کردن همینه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها