کد خبر: ۳۵۱۰۶۳
زمان انتشار: ۱۷:۱۹     ۲۷ آبان ۱۳۹۴
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران روز پنجشنبه نیمه ابری است و اوایل شب با بارش باران و در ارتفاعات با بارش برف همراه خواهد بود
به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظبفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی از ابرناکی، بارش باران و وزش باد در نوار غربی، دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، دامنه های زاگرس مرکزی، بخش هایی از مرکز، جنوب و شمال شرق کشور طی چهارشنبه خبر داد و تصریح کرد: بارش در مناطق سردسیر شمال غرب، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی به صورت برف و در جنوب غرب گاهی با رعدوبرق و وزش باد همراه می باشد.

وی افزود:  فعالیت این سامانه، روز پنج شنبه در سواحل دریای خزر، دامنه های البرز مرکزی و شرقی و شمال شرق خواهد بود، ضمن این که با تاثیر موج دیگری در روز پنج شنبه در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وظیفه خاطرنشان کرد: این موج، روز جمعه در دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور سبب ابرناکی و بارش خواهد شد.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان این که چهارشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی بر روی سواحل دریای خزر ضمن کاهش دما، دریا مواج خواهد شد، گفت: همچنین پیش بینی می شود خلیج فارس روز جمعه مواج باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها