کد خبر: ۳۵۰۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۲۲ دی ۱۳۹۰
بانک سلطنتی "آر بی اس" انگلیس به عنوان یکی از بزرگ ترین وام دهنده های دولتی لندن از اخراج 3 هزار و 500 کارمند خود خبر داد.
فارس به نقل از خبرگزاری "آسوشیتدپرس" نوشت: بانک سلطنتی اسکاتلند "آر بی اس" انگلیس که متعاقب وخیم شدن وضیعت اقتصادی فعالیت های بانکداری سرمایه گذاری خود را کم کرده است، از حذف 3 هزار و 500 فرصت شغلی در سیستم بانکداری سرمایه گذاری خود خبر داد.
 
بانک آر بی اس که 83 درصد آن تحت مالیکت دولت لندن قرار دارد و از سوی مالیات دهندگان حمایت می شود، به عنوان یکی از بزرگ ترین وام دهندگان دولتی لندن اعلام کرده است که با هدف سازماندهی مجدد به شاخه بانکداری سرمایه گذاری 3 هزار و پانصد کارمند خود را اخراج می کند.افراد نزدیک به این بانک اعلام کرده اند که در صورت وخیم تر شدن شرایط اقتصادی تعداد کارمندان این بانک به زیر 10 هزار نفر خواهد رسید.
 
بانک آر بی اس در قالب بیانیه ای اعلام کرده است: هدف ما از اعمال این تغییرات تمرکز بیشتر روی مشتریان، تامین بودجه محافظه کارانه تر و سوددهی با ثبات تر،‌ بهتر و موثر تر به سهام داران است.این بانک پیشتر 2 هزار کارمند بخش بانکدای سرمایه گذاری خود را با هدف کاهش عملیات های بسیار سودده اما پرخطر و تمرکز بر وام دهی به مشتریان صنعتی و شرکتی اخراج کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها