کد خبر: ۳۴۹۲۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۶ آبان ۱۳۹۴
در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات؛ یکی از خبرگزاری های مطرح کشور در اقدامی نمادین غرفه خود را خالی نگه داشت و با نصب تابلویی به انتشار اسامی رسانه های معترض پرداخت .
به گزارش پایگاه 598، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با شعار «نقد منصفانه؛ پاسخ مسئولانه» امروز در حالی افتتاح شد که بخش عمده‌ای از مهم‌ترین و معتبرترین رسانه‌های کشور امسال در اعتراض به عملکرد دولت یازدهم و فشار بی‌سابقه به رسانه‌ها به نمایشگاه مطبوعات نمی‌روند.

امروز و در حاشیه این نمایشگاه؛ (خبرگزاری دانشجو) در اقدامی نمادین غرفه خود را خالی نگه داشت و با نصب تابلویی به انتشار اسامی رسانه های معترض پرداخت .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
اگاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
۰
۰
دستش درد نکنه واقعا مایه تاسفه که عوامل دست نشانده خارجی که نوکری و عمله بودن بی بی سی و اتاق من و تو را برای خود افتخار میدانند با رانت عده ای معلوم العمل نشریاتی را مجوز گرفته اند که هنوز سه شماره انتشار نیافته اند میلیونها تومان یارانه را به عنوان دست خوش و یا پیش پرداخت سفارش کار دریافت کرده اند نمونه حقیقی و واقعی ان نشریه صفای سخن در استان کرمانشاه که به منظور دست خوش باا پرداخت جندین میلیون تومان با غرفه اختصاصی در این نمایشگاه نمایشی شرکت کرده عوامل دست اند ر کار نیز سوابقشان معلوم و مشخص است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها