کد خبر: ۳۴۸۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۱ دی ۱۳۹۰
همین آقای علیخانی سال‌ها پیش اعلام کردند که اگر آقای هاشمی رای نیاورد من نیز در مجلس نمی‌مانم و این را به همه رسانه‌های جهان مخابره کردند و این آقای علیخانی شرش را از سر مردم کوتاه کند.
کوچک زاده به نطق قدرت الله علیخانی در صحن علنی مجلس اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی کوچک‌زاده طی تذکری شفاهی با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۳ گفت: مجلس مرکز قانونگذاری است و اگر در مجلس و از تریبون آن به مراجع قانونی کشور مسئله‌ای وارد شود چه کسی باید رسیدگی کند؟

وی با نقل قولی از قدرت الله علیخانی گفت: همین آقای علیخانی سال‌ها پیش اعلام کردند که اگر آقای هاشمی رای نیاورد من نیز در مجلس نمی‌مانم و این را به همه رسانه‌های جهان مخابره کردند و این آقای علیخانی که می‌گوید طرفدار ولایت است شرش را از سر مردم کوتاه کند.

کوچک‌زاده با اشاره به سخنان سبحانی نیادر مورد پیگیری نمایندگان هیات رئیسه برای پیگیری وضعیت رد صلاحیت شدگان، تصریح کرد: رد صلاحیت افراد همانطوری که انسان جایز الخطاست ممکن است اشتباه رخ داده باشد، اما قانون راه را مشخص کرده است و از سوی دیگر اگر آقای رئیس از سوی خودشان نماینده انتخاب کردند می‌توانند نماینده هرکس باشند ولی از سوی من وکیل نیستند.

گفتنی است سید شهاب الدین صدر در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: یکی از مطالبی که باید توجه کنیم این است که همگی مبانی قانونی را رعایت کنیم و احترام آن را نگه داریم. بعضی از دوستان در همین فرصت قانونی می‌توانند اعتراض خود را اعلام کنند و از سوی دیگر مجلس نیز وظیفه قانونی خود را انجام می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها