کد خبر: ۳۴۷۶۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۰     ۰۶ آبان ۱۳۹۴
مدیر اجرایی سامانه چتر حقوقی مردمی از فعالیت این سامانه برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: این سامانه که در ابتدا فعالیت خود را از خراسان رضوی آغاز می‌کند به صورت رایگان به سئوالات حقوقی مردم پاسخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، نوید اسدیان ظهر امروز در نشست خبری پیرامون آغاز فعالیت سامانه چتر حقوقی مردمی اظهار کرد: با توجه به بندهای برنامه پنج ساله قوه قضاییه، مردم از طریق آشنایی با قوانین حقوقی کمتر در مراجع قانونی حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح سامانه چتر حقوقی مردمی با این 2 هدف از ابتدای هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند.

تصریح کرد: در این سامانه مردم می‌توانند از طریق ارسال پیامک سئوال حقوقی خود را از 8 صبح لغایت 23 شب پاسخ حقوقی خود را در کمتر از 15 دقیقه دریافت کنند.

مدیر اجرایی سامانه چتر حقوقی مردمی این سامانه را کاملاً رایگان برای مردم دانست و بیان کرد: این سامانه کاملاً مردمی و مستقل است که با همراهی وکلای مؤسسه حقوقی چتر عدالت محور در مشهد و 150 وکلای رسمی سراسر کشور به سئوالات مردم پاسخ می‌دهد.

اسدیان افزود: شماره این سامانه 5000262006 است که علاوه بر رایگان بودن آن کاملاً در دسترس مردم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه پاسخگوی همه سئوالات حوزه‌های حقوقی و کیفری است، خاطرنشان کرد: در صورتی که برخی از سئوالات نیازمند تشکیل پرونده باشد، مشاوره حضوری با وکلا نیز رایگان انجام می‌شود، به این ترتیب مردم با قوانین حقوقی جامعه بیشتر آشنا می‌شوند و میزان مراجعه به مراکز حقوقی نیز کاهش پیدا می‌کند.

مدیر اجرایی سامانه چتر حقوقی مردمی تأکید کرد: با توجه به گستره این سامانه در سراسر کشور، از تمامی وکلای رسمی دادگستری که تمایل به همکاری در این سامانه را دارند دعوت می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها