کد خبر: ۳۴۶۲۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۲۸ مهر ۱۳۹۴
هافبک عراقی استقلال در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد: «در حال حاضر با خانواده در هتل سکونت دارم که 4 ماه از این موضوع می گذرد و تمام هزینه های هتل به عهده شخص خودم است.»
به گزارش پایگاه 598، جاسم کرار که به خاطر مشکلات مالی باشگاه استقلال جنجال های زیادی به راه انداخته، موجب اعتراض شدید هواداران آبی شده است و عده ای با حمله به صفحه اجتماعی وی از او خواسته اند که از استقلال برود.

 

کرار در پاسخ به اعتراضات و توهین ها، با اعلام یک جمله کلی نوشت: «کلماتی که از دهانتان بیرون می آید، ویترین شعور شماست.»

 

وی در توضیح علت رفتارهایش نوشت: «قابل توجه هوادارن فهیم استقلال، بنده تا الان 5% از کل قرارداد امسال را دریافت نکردم غیر از مبلغی که از فصل گذشته باشگاه به من بدهکار است. ماشینی که به من دادند سند نداشت و به باشگاه پس فرستادم.»

 

کرار درباره اجاره خانه ای برای وی از سوی باشگاه استقلال نیز نوشت: «اخباری که در سایت ها منتشر میشه هیچ گونه صحتی نداره، در حال حاضر با خانواده در هتل سکونت دارم که 4 ماه از این موضوع می گذرد و تا الان هیچ خانه ای تحویل نگرفتم بلکه تمام هزینه های هتل به عهده شخص خودم است.»

 

هافبک عراقی در ادامه توضیح داد: «من راه درآمدی جز فوتبال ندارم. استقلال باشگاه بزرگی است و روی سر من جا دارد اما من هم بازیکن بزرگی هستم و بازی های خوبی برای استقلال انجام دادم، من قلباً استقلال و هوادارنش رو دوست دارم ولی قضاوت رو به عهده کسانی که بی احترامی می کنند، می سپارم.»

 

کرار در پایان نوشت: «کدام بازیکن خارجی با این شرایط مدارا می کند و هیچ شکایتی علیه باشگاه انجام نمی دهد؟ ولی متأسفانه باشگاه نه مشکلات من را حل می کند و نه با رضایت نامه من موافقت می کند و لیکن من بازیکن حرفه ای هستم که تا الان مدارا کردم.»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها