کد خبر: ۳۴۵۲۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۲۲ مهر ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، استقلالی‌ها به خوبی می‌دانند که در آغاز ماراتن بازی‌های شش امتیازی لیگ برتر کسب سه امتیاز دیدار با پدیده در سرنوشت آنها تاثیر زیادی خواهد داشت.

 

به گزارش سایت باشگاه استقلال، شاگردان مظلومی در حالی روز جمعه در مشهد به مصاف پدیده این شهر می روند که در آغاز دوباره لیگ برتر تنها و تنها به حفظ و استمرار بخشیدن به شرایط خوب خود قبل از تعطیلات می اندیشند. کادر فنی استقلال با وجود محرومیت عمران زاده، مصدومیت چند بازیکن کلیدی و دیر اضافه شدن ملی پوشان امید و بزرگسال استقلال به جریان تمرینات که در آستانه این دیدار حساس بزرگترین مشکل استقلال بوده است، برای این دیدار شاگردان خود را با برنامه های ویژه ای راهی این دیدار خواهند کرد و به خوبی می دانند که در مشهد برابر پدیده کار آسانی نخواهند داشت. پرویز مظلومی در این میدان با وجود تمامی کاستی های استقلال مطمئنا تنها به کسب سه امتیاز می اندیشد و به خوبی می داند با توجه به آغاز دیدارهای شش امتیازی لیگ برتر، سه امتیاز این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

نکته پایانی دیگر قابل ذکر درباره این دیدار این است که بازیکنان استقلال به مانند دیگر تیمهای لیگ برتری برای ادای احترام به کاپیتان فقید پرسپولیس، هادی نوروزی در مشهد برنامه ویژه‌ای خواهند داشت و به نوبه خود برای زنده نگاه داشتن یاد وی تلاش خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها