کد خبر: ۳۴۴۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۱۹ دی ۱۳۹۰
سرپرست مس کرمان با اشاره به تخلفات متعدد پولادی در باشگاه مس کرمان گفت: مس به هیچ بازیکنی اجازه حاشیه سازی و ایجاد اختلال در روند عادی تیم را نمی دهد.
سید رضا هاشمی گفت: به دلیل مصاحبه های توهین آمیز مهرداد پولادی علیه باشگاه صنعت مس کرمان و عدم اجرای تعهدات از پولادی به قوه قضائیه و فدراسیون فوتبال شکایت کرده ایم.

وی گفت: مهردادپولادی طی روزهای اخیر مصاحبه هایی را با برخی رسانه ها انجام داده که در آن ضمن بیان مطالبی کذب و با لحنی توهین آمیز نسبت به مردم شریف کرمان و تیم پرافتخار صنعت مس کرمان سخن گفته است.
سرپرست تیم فوتبال صنعت مس افزود: مهرداد پولادی در شرایطی به این قبیل اقدامات دست زده که تقریبا تمامی مبلغ قراردادش را پیش از نیم فصل دریافت کرده است و آیا در شرایطی که باشگاه مس کرمان به تمامی تعهداتش در قبال پولادی عمل کرده و در مقابل او دست به چنین اقداماتی می زند، با این وجود این سوال مطرح می شود که آیا پولادی می تواند بازیکن مناسبی برای تیم ملی و یا هر تیم دیگری باشد.

هاشمی تاکید کرد: مهرداد پولادی اخلاق حرفه ای را زیر پا گذاشته و از سوی کمیته انضباطی باشگاه صنعت مس محکوم شده است که اگر برخورد مناسبی با تخلفات او نشود سایر بازیکنان نیز احساس می کنند با رفتار نامناسب می توانند به درخواستهای خارج از ضوابط خود دست پیدا کنند.

سرپرست تیم فوتبال صنعت مس در ادامه اظهار داشت: مسئولین فدراسیون فوتبال مطمئن باشند که مهرداد پولادی با رفتارهای توهین آمیز و ساختار شکنی که در مس کرمان داشته هیچ گاه نمی تواند بازیکن مناسبی برای تیم ملی باشد مگر آنکه با برخوردهای انضباطی پیش بینی شده در باشگاه مس کرمان رفتارهای پولادی اصلاح شود.

هاشمی افزود: مهرداد پولادی بدون اجازه از سرمربی و پس از درگیری با یکی از بازیکنان، جلسه تمرین را ترک و به تهران مراجعه کرد و سپس با مصاحبه زنجیره ای تلاش کرد تا زمینه حضور خود در پرسپولیس را تحقق بخشد که انتقال وی به پرسپولیس تاییدیه ای برای اقدامات غیر حرفه ای و ساختار شکن پولادی بود.

سرپرست تیم فوتبال صنعت مس ادامه داد: مصاحبه های چند روز اخیر پولادی، فوتبالل دوستان کرمانی را به شدت آزرده کرده و در چند روز اخیر تعداد کثیری تلفن و پیامک مردمی دریافت کردیم که در آنها خواسته شده که باشگاه مس در برابر رفتارهای گستاخانه پولادی تسلیم نشود.

هاشمی تاکید کرد: روز گذشته نیز عده ای از هواداران باشگاه مس پس از حضور در جلسه تمرین تیم فوتبال مس کرمان، با ابراز ناراحتی از رفتارهای پولادی از احتمال عدم برخورد شدید انضباطی با وی ابراز نگرانی کردند.

سرپرست تیم فوبال صنعت مس افزود: تعدادی از پیشکسوتان و بازیکنان مس کرمان نیز با ابراز تاسف از اقدامات مهرداد پولادی و برای جلوگیری از ساختارشکنی در فوتبال کرمان خواستار برخورد جدی با این بازیکن شده اند.

هاشمی گفت: به دلیل اقدامات مهرداد پولادی علیه باشگاه صنعت مس کرمان و عدم اجرای تعهداتش در صدد شکایت از وی به مراجع ذیصلاح و فدراسیون فوتبال هستیم و تا زمان صدور حکم نهایی دادگاه و تسویه حساب وی با باشگاه صنعت مس کرمان هیچ گونه رضایت نامه ای برای پولادی صادر نخواهد شد و این به ان معناست که سرنوشت پولادی در لیگ برتر دوره دوازدهم نیز در اختیار باشگاه صنعت مس کرمان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها