کد خبر: ۳۴۲۵۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۴
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: «قصد داریم از فضاهای تبلیغاتی استفاده کنیم تا هم با هواداران در ارتباط باشیم و هم هزینه هایمان را تامین کنیم.»
به گزارش پایگاه 598، علی اکبر طاهری در نشست خبری امروز خود در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «فاجعه منا را به همه هموطنان مسلمان کشورم تسلیت عرض می کنم. امیدوارم خداوند به بازماندگان این عزیزان صبر و شکیبایی عنایت فرماید. من ابتدا پیشاپیش عید سعید غدیر خم را تبریک عرض می کنم. مدتی است که درگیر مسائل باشگاه هستیم. خیلی از این عزیزان خبرنگار به کرات با من در تماس بودند و از مشکلات باشگاه مطلع هستند.»

 

وی ادامه داد: «درباره مسائل اسپانسر در تلاش هستیم تا از این طریق هزینه ها را پوشش دهیم. از کسانی که در این مدت تماس گرفتند و من نتوانستم جواب آنها را بدهم عذرخواهی می کنم. چون به همه قول داده بودم که پاسخ خبرنگاران را بدهم در خدمت شما هستم. در صحبت های قبلی گفتم که پرداختن به مسائل باشگاه برنامه های کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت است. این مسائل باید هرچه زودتر مشخص می شد تا مشکلات اقتصادی برطرف شود. البته این کمی به تعویق افتاد و با حضور هیات مدیره جدید همزمان شد. ما مذاکراتی با افراد اقتصادی مختلف داشتیم. حتی به برخی از آنها پیش نویس های خود را به ما ارائه دادند و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که یک بستر همکاری را با طرف هایی که بهترین پیشنهاد را داشتند فراهم کنیم تا باشگاه از این طریق بخشی از هزینه هایش را تامین کند. قصد داریم از فضاهای تبلیغاتی استفاده کنیم تا هم با هواداران در ارتباط باشیم و هم هزینه هایمان را تامین کنیم. اینها مجموعه ای شد از فعالیت های اخیر ما باعث شد تا با همراه اول به توافق برسیم.»

 

طاهری همچنین افزود: «البته باید در مراسم ها و جشن ها ایجاد اسپانسر کنیم برای تبلیغات مان و هزینه هایمان را از این طریق جبران کنیم. امیدواریم تا از این طریق و درآمدزایی بتوانیم تمام تیم های  پرسپولیس را تامین مالی کنیم.»

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: «اطلاع رسانی یکی از اهداف ماست. اطلاع از وضعیت تیم ها، بازیکنان و مربیان و ارتباط برقرارکردن با طرفداران در تالار گفت و گو که می خواهیم ایجاد کنیم می تواند برای ما درآمدزایی داشته باشد و هم ارتباط خوب با مخاطبان ما. همچنین قصد داریم تا از فضاهای موجود درمحل تمرین برای تبلیغات محیطی و استفاده از برند باشگاه بهره برداری کنیم.»

 

طاهری در پاسخ به این سوال که پرسپولیس بعد از مدت ها اسپانسردار شده و با چه شرکتی قرار داد بسته اید همراه اول است یا شرکت دیگر، گفت: «بحث اسپانسر یا حامی مالی این گونه به نظر میرسد که یک نفر بخواهد کل هزینه باشگاه را بپردازد. ما معتقدیم باشگاه باید بستری بسازد تا از این طریق درآمدزایی کند. ما قرارداد دو ساله ای با اسپانسر بسته ایم که دو سال دیگر هم قابل تمدید است. در این بستر همراه اول یکی از شرکت هایی است که می تواند فعالیت کند و به این فضا وارد شده و جا دارد از آنها تشکر کنیم.»

 

وی در این باره که اگر همراه اول کل هزینه ها را ندهد آیا فکری برای درآمدزایی دارید، اذعان داشت: «اسپانسرهای دیگری هم می توانند در این بستر فعالیت کنند. هیچ منعی برای کسی نیست. همین حالا هم گزینه هایی به ما پیشنهاد داده اند. بستری مطلوب ایجاد شده و شاید این بستر برای شرکت های مختلف فضای مناسبی برای فعالیت تبلیغاتی باشد. دعوت می کنیم از آنها که در این بستر قدم بگذارند.»

 

طاهری درباره پرسپولیس و نتایج ضعیفش تصریح کرد: «درباره وضعیت تیم باید بگویم پرسپولیس تا نیم فصل هوادارانش را راضی خواهد کرد. جایگاه ما در جدول اینجا نیست و ما هدف گذاری مان قرار گرفتن در بالای جدول است. نتایج اخیر متاسفانه نتایج خوبی نبود که عواملی در آن دخیل بودند. امیدواریم در آینده مشکلات شامل حال ما نشود. ما در جام حذفی نتیجه خوبی گرفته ایم و می توانیم با یکی، دو بازی دیگر به فینال رقابت ها برسیم.»

 

وی در این باره که آیا همراه اول پرداخت پولش را تضمین کرده یا نه گفت: «شرکت همراه اول از خدماتی که از ما می گیرد به سود خود استفاده می کند. البته این را هم بگویم که پست های هواداری که در فضای مخابراتی ایجاد شده اعتبار ندارد مگر پایگاه 3090 که باشگاه پرسپولیس فقط این پایگاه را معتبر اعلام می کند. سایر پایگاه های مشابه اعتبار ندارند. شرکت همراه اول از طریق درآمدهایی که از این پایگاه کسب می کند به باشگاه پول پرداخت می کند.»

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: «ما مطالبات بازیکنان را مدیریت کرده ایم و ظرف چند ماه آینده تمام بدهی مان را پرداخت خواهیم کرد. البته بحث مربیان سابق پرسپولیس یا بازیکنانی که از این تیم رفته اند جدا از این موضوع است. ما معوقاتی داریم، دیونی داریم، بحث های مالیاتی داریم که همه از سال های گذشته مانده و بیشترشان مربوط به سال های قبل است. در حال تعامل با طلبکاران هستیم تا این مسائل به طرح دعوا کشیده نشود و با صحبت این مسائل را برطرف کنیم.»

 

طاهری در این باره که قبلا شماره حسابی به هواداران اعلام شده و آیا پولی در این حساب جمع شده، خاطرنشان کرد: «باید بگویم اعلام شماره حساب بحث دیگری بود. من مثالی را زدم اما خیلی از طرفداران به صورت خودجوش این کار را کردند و پول به آن شماره حساب واریز کردند. البته من رقم دقیق آن را نمی دانم. ما این مبلغ را که جمع شده تخصیص خواهیم داد به خود هواداران و آن را صرف همان ها خواهیم کرد.»

 

وی در این باره که آیا با دایی مذاکره داشته اید، گفت: «من باید یک موضوعی را بگویم. این حرف را کسی دیگر زده و شما از من می خواهید که پاسخ آن را دهم. من باید بگویم که اول این بحث را از کجا شنیده اید. مشکل اینجاست که چرا این مسائل را پیگیری نمی کنید.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها