کد خبر: ۳۴۱۳۸
زمان انتشار: ۲۳:۳۶     ۱۷ دی ۱۳۹۰
برخي از هواداران خانه سينما، با دادن نشاني غلط از چرايي برخورد ارشاد با خانه سينما، تلاش دارند ميان اصولگرايان اختلاف ايجاد كنند.
به گزارش 598 به نقل از كيهان، برخي از هواداران هيئت مديره متخلف خانه سينما، با بيان اينكه دليل برخورد ارشاد با خانه سينما، ايستادگي هيئت مديره خانه در برابر جريان انحرافي است، تلاش مي كنند ضمن بدبين كردن مردم به ارشاد، ميان اصولگرايان خواهان برخورد با خانه سينما، چنددستگي ايجاد نمايند.

 تغيير غيرقانوني در اساسنامه از تخلفات محرز هيئت مديره خانه سينماست. دعوت و مذاكره از برپادارندگان اسكار در سكوت خبري، حمايت از فيلمسازان حامي فتنه و همكار با بي بي سي، بخش ديگري از اقدامات غيرقانوني و خلاف امنيت ملي هيئت مديره خانه سينماست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ابوالفضل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۸ - ۱۸ دی ۱۳۹۰
۰
۰
سلام.
شاسپید بهتر است بگوییم سینما گران دگر دارد یادشان می رود که در کجا زندگی می کنند و بهتر است نامه چارلی چاپلین به دخترش را هر روز بخوانند که گفته هر از چند گاهی در بین مردم برو تا بدانی از چه کسانی هستی.اما یک پیشنهاد :ساخت سینما بسیج را باید شروع کرد منظورم فیلمسازی حرفه ای با کیفیت بالا توسط فیلم سازان بسیجی و با هدف جهانی نه مثل این خانه سینما درون سازمانی!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها