کد خبر: ۳۴۰۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۷ دی ۱۳۹۰
/پس از هک شدن اطلاعات ۲۵ هزار کارت اعتباری اسرائیلی صورت گرفت/
پس از نفوذ هکرها به سیستم‌های الکترونیکی در رژیم صهیونیستی و افشای اطلاعات 25 هزار کارت اعتباری و اطلاعات 400 هزار اسرائیلی موج جدیدی از هراس و نگرانی در این رژیم ایجاد شده است.
به گزارش فارس، مسئولان رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کردند که بشدت درباره حملات الکترونیکی که به این رژیم می‌شود،‌ نگرانند.

رویترز با اعلام این خبر افزود: این نگرانی پس از آن ایجاد شد که موجی از سرقت‌ شماره کارت‌های اعتباری به صورت الکترونیکی انجام و اعلام شد که یک فرد سعودی این نفوذ را انجام داده است.

مسئولان شرکت کارت‌های اعتباری [در رژیم صهیونیستی] اعلام کردند که شماره ۱۴ هزار کارت روز سه‌شنبه گذشته در اینترنت منتشر شد و پس از آن نیز ۱۱ هزار شماره دیگر در روز پنجشنبه منتشر شد.

این خبر باعث شد تا مسئولان صهیونیست اعلام کنند که برخی از این کارت‌ها بی‌اعتبار بوده و باقی کارت‌ها نیز کاملا از اعتبار خارج شد.

این در حالی است که روز پنجشنبه نیز اطلاعات بیش از 400 هزار اسرائیلی در اینترنت منتشر شد و موج جدیدی از نگرانی در میان مسئولان اسرائیلی به راه انداخت.

فردی که خود را عربستانی اعلام کرد با اعلام موفقیت خود در نفوذ به سیستم‌های اسرائیلی اعلام کرد که لابی یهودی حجم حمله الکترونیکی که به آنان شده است را اندک نشان می‌دهد و میزان واقعی آن را پنهان می کند.

یورام هاکوهین یک مسئول وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی به روزنامه معاریو اعلام کرد: باید با این پدیده به عنوان حمله‌ای الکترونیک برخورد کرد. نفوذهای الکترونیکی که از خارج انجام می شود دشوار می‌شود مکان آن را تشخیص داد.

رویترز اعلام کرد که این حملات، یکی از بدترین حملاتی است که اسرائیل در معرض آن قرار گرفته است. انتشار اخبار این نفوذ نگرانی‌ها در اسرائیل را در این خصوص که دشمنان از این شیوه استفاده کنند، افزایش داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها