کد خبر: ۳۴۰۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۷ دی ۱۳۹۰
مدیرکل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت از انجام قرعه‌کشی "عمره مفرده" در 28 دی ماه جاری برای مشخص شدن اسامی نهایی کسانی که در ثبت‌نام‌‌های اخیر عمره سپرده‌گذاری کرده‌‌اند، خبر داد.
علی‌اکبر غیرتی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: در ثبت‌نام‌های جدید عمره مفرده که از 24 شهریور تا 24 مهر ماه امسال از طریق 2 بانک عامل ملی و ملت انجام شد در مجموع 6 میلیون و 400 هزار نفر اقدام به ثبت‌نام و سپرده‌گذاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: در روز 28 دی ماه جاری با حضور خبرنگاران، مراسم قرعه‌کشی برای مشخص شدن اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی انجام می‌شود.

غیرتی تصریح کرد: مراسم قرعه‌کشی با حضور مسئولان بعثه مقام معظم رهبری، دستگاه‌های نظارتی و مسئولان 2 بانک عامل ملی و ملت در سازمان حج و زیارت انجام می‌شود.

پیش از این علی لیالی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرده بود هنوز تصمیم قطعی برای تعداد افرادی که در قرعه‌کشی آتی به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی انتخاب می‌شوند گرفته نشده و در روز قرعه‌کشی مشخص خواهد شده که آیا از میان 6 میلیون و 400 هزار نفر ثبت‌‌نام‌کننده صرفا 2 میلیون و 500 هزار نفر انتخاب می‌شوند و یا این تعداد بیشتر خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها