کد خبر: ۳۴۰۴۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که عزادار برادر بزرگ خود است با صدور اطلاعیه ای از شخصیت های حقیقی و حقوقی خواست تا در مراسم ختم آن مرحوم از ارسال تاج گل و بنرهای تسلیت پرهیز کنند.
به گزارش پایگاه 598، محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و سخنگوی دولت هفته گذشته عزادار برادر بزرگ خود شد.

یوسف نوبخت برادر محمدباقر نوبخت و علی نوبخت معاون وزیر بهداشت اسبق کشورمان، هفته گذشته دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم جمعه 27 شهریور ساعت 9 صبح از بیمارستان مهر واقع در خیابان زرتشت به سمت بهشت‌زهرا(س) انجام شد.

در همین ارتباط خانواده نوبخت در اطلاعیه ای اعلام کردند: "ضمن قدردانی از ابراز همدردی و مشارکت همه بزرگواران در مراسم تشییع شادروان یوسف نوبخت که موجب تسلی خاطر بازماندگان گردید، بنا به خواست خانواده ایشان به‌ویژه دکتر محمدباقر نوبخت و دکتر علی نوبخت از عموم شخصیت‌های حقیقی و حقوقی درخواست می‌شود به حضور ارزشمند و آرامش‌بخش خود در مراسم ختم بسنده نموده و از ارسال تاج‌ گل و بنرهای تسلیت پرهیز فرمایند".

یادآور می شود مراسم ختم آن مرحوم روز دوشنبه مورخ 30/6/1394 ساعت 14:00 تا 15:30 در مسجد نور تهران واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها