کد خبر: ۳۳۹۶۳
زمان انتشار: ۲۲:۱۱     ۱۶ دی ۱۳۹۰
علي دايي در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي ذوب‌آهن و راه‌آهن اظهار كرد: با شناخت خوبي كه از تيم ذوب آهن داشتيم، توانستيم در هر دو نيمه نقاط قوت حريف را كور كنيم و از نقاط ضعف آن‌ها به خوبي استفاده كرديم. بايد بگويم كه ذوب آهن كاملا اسير تاكتيك ما بود و كارآيي لازم را نداشت.
ایسنا: سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: ما در هر دو نيمه از تيم ذوب آهن برتر بوديم و آنها اسير تاكتيك برتر ما بودند.

علي دايي در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي ذوب‌آهن و راه‌آهن اظهار كرد: با شناخت خوبي كه از تيم ذوب آهن داشتيم، توانستيم در هر دو نيمه نقاط قوت حريف را كور كنيم و از نقاط ضعف آن‌ها به خوبي استفاده كرديم. بايد بگويم كه ذوب آهن كاملا اسير تاكتيك ما بود و كارآيي لازم را نداشت.

وي افزود: خوشبختانه اين بازي را برديم و تيم ما روز به روز بهتر مي‌شود. زحمت زيادي براي اين تيم كشيده شده است و اميدوارم كه اين روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

وي با بيان اينكه در سه سال گذشته تيم ذوب‌آهن را اينقدر ضعيف نديده بودم گفت: ذوب آهن هميشه تيم مقتدري بوده اما نمي‌دانم چرا امروز تنها يك موقعيت گل داشت. هرچند كه ما هم خوب كار كرديم و به خوبي جمع شديم و اجازه خودنمايي به تيم ذوب آهن نداديم.

دايي تصريح كرد: من اراده قوي بازيكنان‌مان را در تمرين‌ها ديده بودم و مطمئن بودم كه در اين بازي مي‌توانيم موفق شويم. از اول بازي خوب ظاهر شديم و خوشبختانه ذوب آهن هم در نيم فصل يار خاصي نگرفته بود و با شناخت خوب، اين بازي را برديم.

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: در نيم فصل ما بازيكنان زيادي جذب نكرديم. همين دو بازيكني هم كه گرفتيم كارايي لازم را دارند و بايد بگويم كه نيم فصل اول يك كارآموزي بود و مطمئن هستم در نيم فصل دوم بهتر نتيجه مي‌گيريم.

وي درباره مشكلات مالي تيمش گفت: ما زماني مشكل مالي داشتيم اما خوشبختانه مالكان باشگاه به موقع به داد تيم رسيدند و تاكنون نيز 32 درصد قرارداد بازيكنان پرداخت شده است. با تمام اين مشكلات، ما تاكنون 6 ميليارد براي راه آهن خرج كرده‌ايم كه لازم است از دلسوزي مالكان باشگاه تشكر كنم.

علي دايي در پاسخ به اين سوال كه آيا شما نيز كمك مالي به باشگاه راه آهن كرده‌ايد يا خير افزود: من متعلق به راه آهن هستم وهر كمكي كه بتوانم به اين تيم مي‌كنم و در خصوص كمك مالي چندان دوست ندارم صحبت كنم اما اگر هم كمك مالي كرده باشم، آنچنان زياد نبوده است.

دايي تصريح كرد: همه موفقيت‌هاي من خواست خدا بوده است و در بدترين شرايط، هميشه خدا با من بوده است و هيچ وقت فراموش نمي‌كنم زماني كه در سال 94، نه ساعت در هيروشيما در اتاق عمل بودم، تنها خدا بود كه به من ياري رساند. كساني كه مي‌خواهند با من مبارزه كنند، حداقل مرد باشند و درست مبارزه كنند و دروغ نگويند كه بخواهند با اين دروغ‌ها شخصيت مقابل‌شان را زير سوال ببرند.

وي در همين باره افزود: من در اين 20 سال كه در خدمت فوتبال كشور بوده‌ام، اين افتخار را دارم كه مردم من را صادق مي‌دانند و خدا به من چيزهايي داده كه هرگز تصور هم نمي‌كردم. هيچ وقت براي دنيا به بنده خدا نمي‌چسبم چرا كه عزت را فقط خدا مي‌دهد.

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن افزود: فيفا به من نامه داده كه عضو كميته فني اين فدراسيون بين‌المللي شوم و هميشه اين موفقيت‌ها را از خدا مي‌دانم. بر سر سفره مادر و پدرم بزرگ شدم كه هيچ وقت مال حرام وارد آن نشده است.

وي درباره بلوكه شدن پول‌هاي فوتبال ايران گفت: اين سوال‌ها را بايد از روسا بپرسيد اما من هر كمكي كه بتوانم براي هر مشكلات فوتبال‌مان انجام مي‌دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها