کد خبر: ۳۳۹۵۰
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۱۶ دی ۱۳۹۰

'پیتر مک کی'، وزیر دفاع کانادا و دوست دختر ایرانی- کانادایی اش، 'نازنین افشین جم' ملکه سابق زیبایی کانادا و طرفدار فتنه سبز ، به زودی در مکزیک، ازدواج خواهند کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز؛ ظاهرا وزیردفاع کانادا تصمیم گرفته است با مانکن مخالف جمهوری اسلامی که از طرفداران فتنه سبز هم بوده است، ازدواج کند.
به نوشته ایرانتو:
مک کی در وبلاگ شخصی خود، از اشتیاقش برای اعلام این موضوع خبر داده و افزوده است، مراسم عروسی آنها به صورت خصوصی و با حضور خانواده ها و اقوام شان برگزار خواهد شد.
وی نوشته است:" بیشتر شما، طی ماه های گذشته، نازنین را در کنار من و در هنگام بازدید از نوا اسکوشیا (از استان‌های کانادا و واقع در ساحل جنوب شرقی این کشور) دیده اید."
افشین جم در سال 2003، به عنوان ملکه زیبایی کانادا انتخاب شد، از دیگر سوابق وی خوانندگی، بازیگری و مانکن و مدل بودن است. پیتر مک کی نیز، با اینکه قبلا با زنان دیگری در ارتباط بوده، اما هیچ گاه ازدواج نکرده است.
وی برای مدت طولانی، با "لیزا مری تیو" دختر یکی از وزرای کابینه دوست بوده اما در سال 2004 با یکدیگر، قطع رابطه کردند.
همچنین رابطه نامزدی او با " جانا جوگینویک" یکی از مدیران شبکه سی تی وی که قرار بود در سال 2009، به ازدواج ختم شود، ناموفق ماند.
در فاصله بین آن دو زن، مک کی همچنین درگیر رابطه عمیق عشقی با " بلیندا استرونچ" یکی از نمایندگان محافظه کار کابینه گردید. رابطه آنها، به دنبال تغییر جهت سیاسی خانم استرونچ، و ترک پارلمان جهت پیوستن به دولت اقلیت لیبرال به رهبری پل مارتین، شکست خورد.
اضافه می شود، وزیر دفاع کانادا، اخیرا به علت سوء استفاده از امکانات دولتی، مورد حمله نمایندگان پارلمان قرار گرفته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۷ - ۱۶ دی ۱۳۹۰
۲
۲
مبارکه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۰
۰
۰
انشائالله دو روزه از هم طلاق بگیرن وزیره دختره رو اعدام کنه
پاسخ
ميترسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۱۸ دی ۱۳۹۰
۱
۰
مسترسم گندش در بياد كه
يا دختر با سه تا وزير ديگه م رابطه داشته؟؟!!
يا وزير با سه تا دختر ديگه م رابطه داشته؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها