کد خبر: ۳۳۹۴۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
سرمربی استقلال گفت: «چرا کرار باید 3 جلسه محروم شود، پارسال یک مصاحبه‌ای کرده که من اصلا نبودم اما حالا باید چوبش را بخورم.»
به گزارش پایگاه 598، پرویز مظلومی قبل از بازی جمعه استقلال در جام حذفی کلی گلایه داشت. وی گفت: «4 بازیکن که در تیم امید داشتیم، مگویان برای بازی ارمنستان رفته بود و امید ابراهیمی و خسرو هم که در تیم ملی بودند و خسته برگشتند. خلاصه دستمان حسابی خالی بود. حالا به همه این مشکلات محرومیت بدموقع کرار را هم اضافه کنید تا ببینید یک تیم برای یک بازی به ظاهر ساده در جام حذفی چه معضلاتی دارد.»

 

مظلومی در ادامه گفت: «شما همین قضیه کرار را بررسی کنید، ببینید چرا او باید 3 جلسه محروم شود. پارسال یک مصاحبه‌ای کرده که من اصلا نبودم اما حالا باید چوبش را بخورم.»

 

سرمربی استقلال تاکید کرد: «باور کنید من خیلی مربی مظلومی هستم و این همه اتفاق در عرض چند روز مرا یاد سال 90 و نیم فصل دوم آن سال می‌اندازد که ناگهان 4، 5 مهره کلیدی استقلال با هم مصدوم شدند و فرهاد مجیدی هم به قطر رفت.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی ازراور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
اقای مظلومی برای چه برزای ورمضانی را بازی نمیدی .بخدا این جوانها اینده استقلالند نگذارید بادلخوری جداشن وقرارشه باهزارزحمت وهزینه میلیاردی التماسشون کنیم که برگردن .بخدا این دو خیلی بهتر از ریوالدو وچندبازیکن کلیدی دیگرن چون انگیزه دارن .اقای مظلومی .مظلومنمایی نکن بذار دوستت داشته باشیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها