کد خبر: ۳۳۹۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۶ دی ۱۳۹۰
بر اساس گزارش مركز لرزه‌نگاری كشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران زمان وقوع اولين زمين لرزه ۲۰ و ۲۳ دقیقه و ۳۸ ثانیه بوده است.

براساس گزارش این مركز، محل وقوع این زمین لرزه ۰۱/۵۲ طول جغرافیایی و ۸۷/۲۷ عرض جغرافیایی در عمق ۱۳ متری زمین در شهر بنك شهرستان كنگان مشخص شده است.

براساس گزارش دریافتی از منابع محلی، این زمین لرزه باعث وحشت مردم شهرستان كنگان شد، طوری كه آنها از خانه خود بیرون آمده و از ترس تكرار دوباره زمین لرزه درمحوطه های باز جمع شده بودند.

اما اين پايان كار نبود و حدود يك ساعت بعد زمين لرزه اي ديگر اين شهرستان را لرزاند.

بر اساس گزارش هاي مركز لرزه‌نگاری كشور وابسته به موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران، بزرگی این زمین لرزه نيز ۸/۳ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) و زمان وقوع آن را ساعت ۲۱ و۱۹ دقیقه و ۱۳ ثانیه بوده است.

براساس گزارش این مركز، محل وقوع این زمین لرزه ۰۳/۵۲ طول جغرافیایی و ۹۳/۲۷ عرض جغرافیایی در عمق ۳۵متری زمین در شهر 'بنك' شهرستان كنگان ثبت شده است.
درست دقايقي پس از زمين لرزه دوم و در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقيقه و ۴ ثانيه زمين لرزه اي ديگر براي سومين بار شهرستان كنگان را لرزاند.

بر اساس گزارش مركز لرزه‌ نگاری كشور وابسته به موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران، بزرگی این زمین لرزه نيز ۲/۳ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بوده است.

براساس گزارش این مركز، محل وقوع این زمین لرزه ۰۱/۵۲ طول جغرافیایی و ۰۲/۲۸ عرض جغرافیایی در عمق ۲۲متری زمین در شهر 'بنك' شهرستان كنگان ثبت شده است.

تاكنون گزارشي از ميزان خسارت و تلفات احتمالی این زمین لرزه ها دریافت نشده است اما گفته مي شود نگراني و وحشت مردم اين شهرستان را فراگرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها