کد خبر: ۳۳۸۸۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
موسس اتاق بازاریابی ایران گفت: بنگاه های کوچک بدلیل پایین بودن سطح درآمد به بازارهای بین المللی دسترسی ندارند.

به گزارش پایگاه 598، حمید بروغنی، موسس اتاق بازاریابی ایران با بیان اینکه موسسات مالی داخلی و خارجی با توجه به پایین بودن سطح درآمد  در بنگاه های کوچک تمایل چندانی به تامین سرمایه آنها ندارند اظهار داشت : با توجه به نقش موثر بنگاه های کوچک در چرخه اقتصادی و تدوین طرح های مناسب بازاریابی  می توان از نابودی این صنایع جلوگیری کرد.


وی تاثیر محدود در بازار را از مهمترین مشکلات  بازاریابی در بنگاه های کوچک دانست و افزو د: مدیران بنگاه های کوچک برنامه های بازاریابی را به طور کاملا شخصی  و سازگار با هنجارهای صنعتی انجام می دهند که در بیشتر مواقع با شکست  روبرو می شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها