کد خبر: ۳۳۸۱۶۲
زمان انتشار: ۰۱:۲۴     ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با پیروزی در دومین دیدارش راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

به گزارش پایگاه 598، مسابقات چهار وزن دوم ر‌قا‌بت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت 21:30 امشب (دوشنبه) به وقت تهران در لاس‌وگاس آمریکا آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در اوزان 59، 71، 80 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند که حمید سوریان در وزن 59 کیلوگرم با پیروزی در دومین دیدارش راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

در وزن 59 کیلوگرم که 44 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند، حمید سوریان‌ پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل ری‌بر خوزه رودریگز از ونزوئلا به پیروزی دست یافت و راهی مرحله بعد شد. وی در دور سوم نیز کشتی‌گیر‌ فنلاندی، جانی هاپاماکی را با ضربه فنی شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

سوریان در این مرحله با برنده دیدار روشن بایراموف از آذربایجان و وون چول یون از کره شمالی مبارزه خواهد کرد.

از حوادث مهم این وزن می‌توان به شکست رومن آمویان دارنده مدال‌های برنز المپیک 2008 پکن و جهان با نتیجه 9 بر صفر مقابل المورات تاسمورادوف از ازبکستان اشاره کرد.

کشتی‌گیران کره شمالی، آذربایجان، گرجستان، قرقیزستان و اوکراین در گروه سوریان حضور دارند. در این وزن 44 کشتی گیر وزن کشی کرده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها