کد خبر: ۳۳۷۴۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۲     ۱۴ دی ۱۳۹۰
رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال روز شنبه برای تأیید به فیفا ارسال می‌شود.
فارس، عزیز محمدی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه این انتخاب بر اساس اساسنامه قدیم یا جدید برگزار می‌شود گفت: طبق اساسنامه قدیم و جدید انتخابات برای رئیس و اعضای هیئت رئیس یکسان است اما در مورد نواب رئیس در اساسنامه جدید رئیس می‌تواند سه نایب رئیس پیشنهادی خود را به مجمع ارائه کند. آن سه نفر باید به صورت جداگانه فرم پر کنند و به تأیید ۵نفر از اعضای مجمع برسند ضمن اینکه نواب رئیس می‌توانند به صورت جداگانه و انفرادی نیز برای شرکت در انتخابات فرم پر کنند.

رئیس سازمان لیگ در مورد اساسنامه جدید عنوان کرد: این اساسنامه قرار است روز شنبه به فیفا ارسال شود تا مورد تأیید قرار بگیرد. اگر تمام مواد اساسنامه جدید تأیید شد در این صورت مدارک نواب رئیسی که به صورت انفرادی در انتخابات ثبت نام کرده‌اند مسترد می‌شود اما اگر همه این اساسنامه به تأیید فیفا نرسید یا بند انتخابی بودن نواب رئیس تأیید نشود در آن صورت همه نفرات ثبت نامی می‌توانند در رأی گیری شرکت کنند.

محمدی در مورد اینکه خودش با اساسنامه جدید موافق است یا نه گفت: به غیر از انتصابی بودن نواب رئیس با سایر مواد اساسنامه موافقم.

وی در مورد اینکه رأی گیری مجمع در مورد اصلاح اساسنامه مخدوش بوده و احتمالا به فیفا و AFC شکایت می کنند گفت: در کشورمان آتو به دست بیگانگان نمی‌دهیم و هر تصمیمی که در کشور گرفته شده مورد تأیید است.

محمدی در مورد اینکه برای انتخابات برای ریاست ثبت نام می‌کند یا نه گفت: برای ریاست فدراسیون در انتخابات شرکت نمی‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها