کد خبر: ۳۳۷۴۵۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
مهدي طارمي بهترين مهاجم انتخاب شده ايران در مسابقات فصل گذشته ليگ برتر در بازي با گوام ثابت کرد از توانمندي و استعداد خوبي براي گلزني برخوردار است. مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس در ديدار با گوام دو بار گلزني کرد که خوشحالي او پس از گل اولش هم در نوع خود جالب بود.
به گزارش پایگاه 598، مهدي طارمي بهترين مهاجم انتخاب شده ايران در مسابقات فصل گذشته ليگ برتر در بازي با گوام ثابت کرد از توانمندي و استعداد خوبي براي گلزني برخوردار است. مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس در ديدار با گوام دو بار گلزني کرد که خوشحالي او پس از گل اولش هم در نوع خود جالب بود.

دوازدهم شهريورماه شايد تا سال‌هاي سال در ذهن اين مهاجم بوشهري ثبت شود و او اين تاريخ را فراموش نکند.
طارمي جوان که بازي‌هاي ملي زيادي هم در کارنامه ندارد تاکنون براي تيم‌ملي گلزني نکرده بود که او در بازي با حريف نه چندان دشوار تيم‌ملي گلزني کرد آن هم دوبار طارمي در مصاف با گوام يک بار با ضربه پا و يک بار با ضربه سر تور دروازه حريف را لرزاند تا ثابت کند هم در گلزني روي زمين و هم در هوا مي‌تواند مورد توجه کي‌روش قرار گيرد.

طارمي در ادامه مي‌تواند با افزودن بر تمرين و تلاش خود تعداد گل‌هاي ملي‌اش را افزايش دهد. او پس از گل اول خود در آغوش سردار آزمون قرار گرفت و از او تشکر کرد. جالب اين که از کادر مربيان تيم‌ملي مارکار آقاجانيان حسابي خوشحال بود و به سبک خاصي شادماني مي‌کرد. گويا مارکار بيش از حد روي بازي طارمي در نوک خط حمله تيم‌ملي تاکيد دارد. طارمي پس از اين که به عنوان بهترين مهاجم فصل گذشته مسابقات ليگ برتر رسيد طي مصاحبه‌اي اعلام کرد که در اين فصل تلاش خواهد کرد در مسابقات ليگ برتر به عنوان آقاي گلي فصل نيز دست يابد. او در چهار ديدار پرسپوليس چهارگل به ثمر رسانده است ضمن اين که او از حضور در ديدار هفته اول محروم بود. همچنين طارمي دو پنالتي نيز براي پرسپوليس به ارمغان آورده است. با اين توصيف اين مهاجم بوشهري با دو گلي که در تيم‌ملي به ثمر رساند در کمتر از يک ماه موفق شده است ۶ بار گلزني کند که در نوع خود آمار جالبي براي اين مهاجم با‌آتيه به شمار مي‌رود.
مرجع : روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها