کد خبر: ۳۳۷۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۴ دی ۱۳۹۰
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از همه نیروهای قراردادی استان‌ها و نیز تهران دعوت کرد که در صورت تمایل در آزمون داخلی تبدیل وضعیت به پیمانی شرکت کنند.
فارس، لطف‌الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور که در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، با تشریح وضعیت کارمندان گفت: کارمندانی که به صورت پیمانی در مشاغل حاکمیتی کار می‌کنند، پس از شرکت در آزمون رسمی می‌شوند.

وی در ادامه به وضعیت نیروهای قراردادی اشاره کرد و افزود: نیروهای قراردادی به جز کلانشهرها در شهرهای مختلف هستند، می‌توانند از طریق آزمون تبدیل وضعیت به صورت پیمانی شوند.

فروزنده نیروهای شرکتی را مورد اشاره قرار داد و افزود: نیروهای شرکتی می‌توانند در غالب تعاونی ماده 22 که متشکل از خود کارکنان است، سازماندهی شوند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا رسمی کردن نیروهای پیمانی خلاف قانون نیست، گفت: این موضوع خلاف قانون نیست چرا‌که تنها نیروهای پیمانی از طریق آزمون رسمی می‌شوند که در نهادهای حاکمیتی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به مشاغل حاکمیتی گفت: مشاغل حاکمیتی شامل کارشناسان سیاسی، امنیتی و نیز کسانی که در دستگاه‌های نظارتی و برنامه‌ریزی مشغول به کار هستند، می‌شوند ضمن اینکه پست فرمانداری‌ها و نیز فعالیت‌های ستادی نیز حاکمیتی محسوب می‌شوند.

فروزنده در خاتمه از همه نیروهای قراردادی استان‌ها و تهران دعوت کرد تا در صورت تمایل پس از شرکت در آزمون داخلی وضعیت خود را طبق قانون به پیمانی تبدیل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها