کد خبر: ۳۳۳۱۶۹
زمان انتشار: ۰۸:۳۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بزرگ‌ترین حاشیه استقلال بی‌پولی است و اگر باشگاه باز هم با مشکل مالی مواجه شود، قطعاً این موضوع مشکل‌ساز خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، علی سامره در خصوص حاشیه‌های که بعد از اولین باخت استقلال در لیگ برتر به وجود آمده است، گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا بعد از باخت، این همه سروصدا به پا شد! مگر قرار است استقلال هیچ وقت شکست نخورد؟ اگر استقلال شکست نخورد پس چطور قرار است ضعف‌های این تیم در بازی‌ها مشخص شود؟ استقلال در دو بازی ابتدایی پیروز شد و اینکه در بازی سوم شکست خورد، چیز عجیبی نیست.

سامره در واکنش به صحبت‌های یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال که گفته بود مظلومی باید در کمیته فنی پاسخگو باشد، تأکید کرد:‌ مظلومی مشکلی برای رفتن به کمیته فنی ندارد و اتفاقاً جدا از هر نتیجه‌ای که استقلال کسب کند، هر دو هفته یک بار در کمیته فنی در مورد عملکرد استقلال، گزارش می‌دهد. تعجب من این است که چرا چنین بحثی به رسانه‌ها کشیده می‌شود!‌ اگر با یک باخت این همه حاشیه درست شود، فاتحه استقلال خوانده است!

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در مورد شانس قهرمانی استقلال اظهار داشت: صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است و استقلال کار سختی دارد. این تیم در فصل جاری با اضافه شدن چند بازیکن جوان پوست انداخته و این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا با شرایط استقلال و بازی در این تیم کنار بیایند. مطمئناً استقلال در آینده با این تحولات، حتی می‌تواند در آسیا هم موفق باشد.

سامره در پایان تصریح کرد: بزرگ‌ترین حاشیه استقلال بی‌پولی است و اگر باشگاه باز هم با مشکل مالی مواجه شود، قطعاً این موضوع مشکل‌ساز خواهد شد. مسئولان استقلال باید در این زمینه نهایت تلاش را به خرج دهند تا این موضوع تأثیر منفی در تیم نگذارد. استقلال امسال تیم خوبی دارد و هواداران بهتر است صبور باشند تا این تیم نتیجه بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها