کد خبر: ۳۳۲۷۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: «هواداران پرسپولیس چند سال است که سختی کشیده‌اند و من آن‌ها را درک می‌کنم. برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی سربلندی و موفقیت می‌کنم.»
به گزارش پایگاه 598، یحیی گل‌محمدی در مورد بهبود وضعیت ذوب‌آهن بعد از پیروزی مقابل استقلال اظهار داشت: «تمام تلاش ما این است که کیفیت فنی تیم را بهتر کنیم، به همین دلیل تیم را نسبت به فصل گذشته جوان‌تر کردیم. هدف ما این است که برای آینده بازیکن‌سازی کنیم و لیگ برتر می‌تواند عرصه‌ای برای بازیکنان جوان ما باشد تا خودشان را نشان دهند.»

 

وی در ادامه افزود: «ما در بازی با استقلال از تعدادی بازیکن جوان استفاده کردیم که بالای 10 یا 11 کیلومتر دوندگی داشتند. این نشان‌دهنده توان و انگیزه آنهاست. ما دوست داریم نسبت به سال گذشته بهتر نتیجه بگیریم و پیروزی مقابل استقلال باعث شد تا خودمان را پیدا کنیم.»

 

سرمربی ذوب آهن درباره بازی این هفته تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: «درست است که پرسپولیس در سه بازی قبلی‌اش نتیجه نگرفته است، ولی به نظرم جلوی سپاهان خیلی خوب بازی کرد و می‌توانست با امتیاز از اصفهان برگردد.»

 

وی ادامه داد: «بازی سختی در ورزشگاه آزادی و برابر آن همه هوادار داریم. پرسپولیس با برانکو تغییرات مثبت زیادی داشته و این کار ما را سخت می‌کند. من معتقدم مقابل پرسپولیس کار سخت‌تری از بازی با استقلال داریم و بازیکنان روز سختی مقابل پرسپولیس خواهند داشت.»

 

گل‌محمدی در خصوص وضعیت قاسم حدادی‌فر و هادی محمدی، دو بازیکن مصدوم ذوب‌آهن در آستانه دیدار با پرسپولیس گفت: «هنوز حضور آنها در این بازی مشخص نیست و باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. در بازی با استقلال حجت حق‌وردی و مهدی مهدی‌پور به جای آنها بازی کردند و عملکرد بسیار خوبی داشتند.»

 

وی درباره نقش اشتباهات فردی در نتایج بد پرسپولیس هم گفت: «برانکو به خوبی این مسائل را می‌داند و به آن‌ها اشراف دارد. پرسپولیس با همه وجود به مصاف ما می‌آید که برنده شود. به همین دلیل فکر می‌کنم بازی خوبی از آب درآید و از نظر فوتبالی تقابل خوبی داشته باشیم.»

 

سرمربی سابق پرسپولیس درباره بازی برابر هواداران این تیم هم گفت: «حضور هواداران، فوتبال را زیبا می‌کند. من زندگی‌ ورزشی‌ام را مدیون پرسپولیس هستم و عاشق هوادارانم اما الان مربی ذوب آهن هستم و قرارداد دارم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم می‌کنم. مطمئن باشید که بازی خوبی از آب درمی‌آید.»

 

با توجه به این که گل‌محمدی محبوب هواداران پرسپولیس است شاید آنها از پیروزی ذوب آهن چندان هم ناراحت نشوند. گل‌محمدی در واکنش به این حرف گفت: «خیلی سخت است که درباره این چیزها حرف بزنم. هواداران پرسپولیس چند سال است که سختی کشیده‌اند و من آن‌ها را درک می‌کنم. برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی سربلندی و موفقیت می‌کنم.»

 

وی در پاسخ به این سؤال که "آیا با هدف گرفتن سه امتیاز به میدان می‌روید یا دنبال تساوی هستید؟"، گفت: «مساوی گرفتن از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کمتر از برد نیست. به هر حال هدف ما این است که در دیدار مقابل پرسپولیس امتیاز بگیریم.»

 

سرمربی ذوب آهن همچنین درباره حواشی مربوط به داوری و اعتراض‌های او به عملکرد داوران در هفته‌های قبل خاطرنشان کرد: «بهتر است کمتر درباره داوری‌ها حرف بزنیم تا آرامشی به داوری بازگردد. به نظرم داوران قشر ضعیف فوتبال هستند و همه زورشان فقط به آن‌ها می‌رسد. البته این را اول به خودم می‌گویم.»

 

وی ادامه داد: «نقش کمیته و دپارتمان داوری برای تقویت داوران خیلی مهم است اما برای بهتر شدن داوری‌ها و وضعیت داوران همه اعضای خانواده فوتبال باید کمک کنند و دست به دست هم بدهند.»

 

گل‌محمدی افزود: «ما مربیان و مدیران هم می‌توانیم به بهتر شدن داوری‌ها کمک کنیم. باید صبر و تحمل خود را بالا ببریم. مطمئن هستم که داوران ما می‌توانند در سطح آسیا مطرح شوند. آن‌ها خیلی زحمت می‌کشند.»

 

سرمربی ذوب آهن درباره پیروزی تیمش بر استقلال در تهران هم گفت: «برد ارزشمندی بود و باعث شد دوباره خودمان را پیدا کنیم. در دو هفته اول نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم اما در هفته سوم استقلال را بردیم که در دوران اوج خودش بود.»

 

او در پایان درباره روند موفقیت‌هایش برابر استقلال هم گفت: «شاید اتفاقات فوتبال یا انگیزه زیادی که همه تیم‌ها برابر استقلال دادند باعث این نتایج شده است. فوتبال برد و باخت دارد. قسمت ما هم این بود که ببریم. این برد حاصل زحمت همه بازیکنان و مجموعه باشگاه بود.»

 

وی در واکنش به اظهارات اخیر علی نظری جویباری، معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: «در شأن من نیست که بخواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. من علاقه ندارم راجع به افرادی که معلوم نیست از کدام روزنه وارد فوتبال شده‌اند، صحبت کنم.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
سروش حبیبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
علی سامره ، خدا بگم چیکارت کنه ، مگه چیکار کردی که این بابا داره یک عمر می سوزه و تمومی نداره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها