کد خبر: ۳۳۰۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۰ دی ۱۳۹۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران يک منبع مطلع افغاني در اين مورد به خبرنگاري در مشهد گفت: او تبعه افغانستان و يکي از مجريان خبر شبکه دولتي بي بي سي فارسي که از 3 سالگي ساکن مشهد بوده و در سال 1381 در آزمون گزينش اين شبکه پذيرفته شده و به استخدام بي بي سي فارسي درآمد.

به گفته اين منبع مطلع افغان ناجيه غ در جمعي خصوصي استخدام خود را مديون محبت هاي آصف معروف دانسته و گفته که آصف شب قبل از آزمون ، سوالات را در اختيار وي قرار داده بود.

اين گزارش مي افزايد: فساد اخلاقي اين زن طي سالهاي 2005 تا 2007 ميلادي که دوره هاي اموزشي را تحت نظر بي بي سي در کابل ،‌ترکيه و لندن مي گذراند ، بالا گرفت و به غير از آن با افرادي به نامهاي مهرداد ، حسين مزاري و بهروز آفاق (عنصر بهايي که تعدادي از کارکنان بي بي سي فارسي را بهايي کرد) روابط غيراخلاقي برقرار کرد . نقطه آغاز روابط ناجيه و آصف ، بيتوته شبانه آنها در دفتر بي بي سي در کابل بود.

دفتري که يکي از فاسد ترين دفاتر شبکه بي بي سي در جهان است و چندي پيش فعاليت شماري از کارکنان آن در قاچاق کلان مواد مخدر افشا شد.


"ناجیه غ" مجری بی بی سی

ناجيه غ چندي پيش به دليل ابتلا به بيماري رواني هيپومانيا (حالت شيدايي شديد که يکي از عوارض زمينه اي آن احساس شيفتگي به يک فرد و تنفر ناگهاني از اوست) براي مدتي در بيمارستان بستري بود.
منبع مطلع افغان مي گويد: پيشتر مراجعات مکرر اين فرد به دعانويسان در افغانستان نيز براي نجات از اين بيماري رواني بوده است.
بدنامي ناجيه غ به دليل فساد شديد اخلاقي ،‌فشار رواني سنگيني بر خانواده و بستگان او درايران افغانستان تحميل کرده و پدرش را نيز به بيماري لاعلاجي دچار کرده است و همين موضوع موجب طلاق دادن وي توسط همسرش شده است.
شرايط موجود نشان مي دهد که فساد و انحراف در بي بي سي فارسي امري نهادينه و رايج شده است و اين فساد اخلاقي مضاف بر خروج رسمي اين بنگاه سلطنتي از بي طرفي ادعايي در زمينه هاي سياسي و مذهبي و تبديل آن به بلندگويي عليه دين مبين اسلام و رسانه اي براي تبليغ و ترويج بهاييت و حمايت شديد و آشکار از صهيونيزم و دشمني کينه توزانه با حرکت فراگير بيداري اسلامي در منطقه مي باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
UNITED STATES
۲۱:۲۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۰
۰
خدا رو شکر پلیس امنیت اخلاقی شون
مثل بعضی کشورا !!مشکل ندارن.
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
از اینها غیر از این هم انتضار هم نمیرود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها