کد خبر: ۳۳۰۵۵۴
زمان انتشار: ۰۱:۰۳     ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم صبای قم گفت: فقط یک اشتباه کردیم و می‌توانستیم برنده بازی شویم.

به گزارش پایگاه 598، علی دایی پس از تساوی یک بر یک تیمش در هفته دوم مقابل نفت تهران گفت: نفت را به خوبی آنالیز کرده بودیم، به همین خاطر موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. در کل بازی فقط یک اشتباه کردیم که آن هم به گل تبدیل شد. اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم برنده بازی شویم.

سرمربی صبای قم در ارتباط با عملکرد داور مسابقه اظهار داشت: به داورها خسته‌ نباشید می‌گویم اما به نظرم داور بیش از حد روی دروازه ما خطا می‌گرفت. در صحنه‌ای که منجر به گل نفت شد خطایی روی بازیکن حریف صورت نگرفت و بازیکن ما اصلاً با مهاجم آنها برخوردی نداشت.

وی ادامه داد: داور از برخی خطاها روی بازیکنان ما چشم‌پوشی می‌کرد ولی در زمین ما خطا زیاد می‌گرفت. با توجه به اینکه خطای که منجر به گل شد در زمین ما اتفاق افتاد روی این مسئله کاملاً دید داشتم و هیچ برخوردی نشد. به هر حال داور هم مثل همه ما اشتباه می‌کند و شاید در این صحنه اشتباه کرده باشد. امیدوارم رفته رفته شاهد اشتباهات کمتری در داوری باشیم.

دایی در پایان در مورد اینکه چه زمانی تیمش به کیفیت ایده‌آل می‌رسد، عنوان کرد: پس از هفته پنجم زمان تعطیلی است که می‌توانیم از آن به خوبی استفاده کنیم. ما در طول هفته هم سعی می‌کنیم از لحاظ بدنی تیم را به شرایط بهتری برسانیم تا بتوانیم صبا را زودتر جمع کنیم. امروز نشان دادیم که می‌توانیم خیلی حرف داشته باشیم و جلوی هر حریفی خوب بازی کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها