به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران از
Yahoo، ایمیلی که نیویورک تایمز قصد داشت برای 300 نفر از مشترکانش که
درخواست لغو اشتراک داشتند ارسال کند به اشتباه برای 8 میلیون نفر ارسال
شد.
این ایمیل که روز چهارشنبه و در راستای نظر خواهی و منصرف کردن 300 نفر از
مشترکین این روزنامه قرار بود ارسال شود به اشتباه برای 8 میلیون نفر ارسال
شد. این اشتباه از طرف یکی از کارمندان این روزنامه که ایمیلهای یک لیست
بازاریابی را برای ارسال انتخاب کرده بود صورت پذیرفت.
سخنگوی این روزنامه در گفتگو با رویترز عنوان کرده که خطای انسانی باعث این
حادثه شرم آور بوده و هکرها نقشی در این حادثه نداشته اند.
در این ایمیل روزنامه تخفیفی 50 درصدی برای تحویلی 16 هفته ای برای 300 مشترک خود در نظر گرفته بود.