کد خبر: ۳۳۰۳۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است حضور قلعه نویی روی نیمکت ملوان باعث حساسیت دیدار آبی‌های تهرانی مقابل این تیم شده است.
به گزارش پایگاه 598، رضا حسن‌زاده مدافع اسبق استقلال درباره بازی این تیم مقابل ملوان انزلی با ما هم‌صحبت شد.

 

نظر شما در خصوص برد استقلال مقابل سياه‌جامگان چيست؟


استقلال اگرچه هماهنگ نشان نداد اما همين كه توانست در اولين گام برنده از زمين خارج شود، بار رواني مثبتي پيدا كرد. استقلال موقعيت‌هاي زيادي از دست داد و مي‌توانست بيش از دو گل به ثمر برساند. من فكر مي‌كنم در بازي‌هاي آينده شاهد عملكرد بهتري از سوي استقلال باشيم.

 

بازي بعدي استقلال با ملوان است و حضور قلعه‌نويي روي نيمكت حريف مي‌تواند حساسيت زيادي را به وجود آورد!


بله قطعاً بازي استقلال و ملوان حساس خواهد بود چراكه قلعه‌نويي حالا سرمربي ملوان است و تقابلش با استقلال ديدني است. فقط خدا كند اين حساسيت حاشيه‌زا نباشد چراكه بر كيفيت كار اثر منفي خواهد گذاشت.

 

فكر مي‌كنيد استقلال بتواند ملوان را شكست دهد؟


ملواني‌ها باانگيزه هستند و حالا كه قلعه‌نويي سرمربي اين تيم شده، مقابل استقلال تمام توان خود را خواهند گذاشت اما به هر حال نمي‌توان قدرت استقلال را در ورزشگاه آزادي دست‌كم گرفت و قطعاً هواداران هم حمايت زيادي از اين تيم خواهند كرد. خط حمله استقلال قوي است و اگر در خط دفاعي هم هماهنگ باشند، كار ملوان سخت‌ مي‌شود.

 

هواداران استقلال چه عكس‌العملي خواهند داشت وقتي سرمربي سابق تيم‌شا‌ن حالا رقيب آبي‌پوشان است؟


به هر حال قلعه‌نويي هم براي استقلال زحمت كشيده و قطعاً هواداران اين را خوب مي‌دانند و هرگز عليه او شعار نخواهند داد. فوتبال حرفه‌اي همين است و مربيان در تيم‌ها جابه‌جا مي‌شوند.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها