کد خبر: ۳۲۹۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۱۰ دی ۱۳۹۰
تناقض گویی در پذیرش مسئولیت سایت هاشمی رفسنجانی:
در پی انسداد پایگاه اینترنتی منتسب به حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفستجانی، بی هیچ توضیح و حاشیه ای، اقدام به درج مواضع متفاوت دفتر هاشمی رفسنجانی در دو مقطع زمانی مختلف در خصوص مالکیت ایشان بر پایگاه اینترنتی کذا می نماییم. رئیس دفتر هاشمی (شهریور 89) : به هیچ عنوان با سایت در ارتباط نیستم و نمی‌دانم مسئول آن کیست. مسئول دفتر هاشمی(دی 90) با تایید مسدود شدن سایت هاشمی گفت: چند روز پیش از مدیریت سایت درخواست شده بود که اقدام به پالایش سایت کند.
در پی انسداد پایگاه اینترنتی منتسب به حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفستجانی، پایگاه 598 بی هیچ توضیح و حاشیه ای، اقدام به درج مواضع متفاوت دفتر هاشمی رفسنجانی در دو مقطع زمانی مختلف در خصوص مالکیت ایشان بر پایگاه اینترنتی کذا نموده است.

قضاوت با خوانندگان:


خرداد 89

سایت رجانیوز :  هیچکس مسئولیت سایت هاشمی را برعهده نمی‌گیرد

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=51353

 

شهریور 89

رئیس دفتر هاشمی (در مصاحبه با شبکه ایران) : به هیچ عنوان با سایت در ارتباط نیستم و نمی‌دانم مسئول آن کیست.

همچنین در تماس خبرنگار شبکه ایران با روابط عمومی کل مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسئولان این نهاد نیز ضمن اظهار بی‌اطلاعی کامل از نحوه مدیریت سایت، پیگیری این خبر را به مدیر کل روابط عمومی مجمع ارجاع دادند اما با وجود تماس‌های مکرر، موفق به ارتباط با مدیر کل روابط عمومی نشدیم.

http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=53524

 

دی ماه 90

خبرگزاری ایلنا

مسئول دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی با تایید مسدود شدن سایت آیت‌الله هاشمی در خصوص دلیل این اقدام گفت: چند روز پیش از مدیریت سایت درخواست شده بود که اقدام به پالایش سایت کند و مصادیق پالایش را حذف خطبه‌های آخرین نماز جمعه آیت الله رفسنجانی اعلام کرده بود.

محمد هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید مسدود شدن سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سرور اصلی سایت آیت الله هاشمی از طریق شرکت افرانت پشتیبانی می‌شود، شب گذشته (پنجشنبه) شرکت افرانت اعلام کرد که بنا به دستور ابلاغ شده، این شرکت دیگر قادر به سرویس دهی سایت آیت الله رفسنجانی نمی‌باشد و متعاقبا پس ازچند دقیقه، سایت از دسترس خارج شد.

وی در خصوص دلیل این اقدام دور از انتظار تاکید کرد: چند روز پیش از سوی گروهی منتسب به گروه نظارت تارنما ایمیلی روی سایت آیت الله رفسنجانی قرار گرفت که طی آن از مدیریت سایت درخواست شده بود که اقدام به پالایش سایت کند و مصادیق پالایش را حذف خطبه‌های آخرین نماز جمعه آیت الله رفسنجانی اعلام کرده بود.

هاشمی ادامه داد: بی‌توجهی مدیریت سایت به این درخواست غیر قانونی و تعجب آور، شب گذشته و در ‌‌نهایت منجر به از دسترس خارج شدن سایت آیت الله هاشمی شد.

وی در پایان با غیر قانونی خواندن این اقدام، تصریح کرد: این درخواست شرعی و قانونی نبود، علاوه بر این مشخص نیست این دستور از سوی چه کسانی صادر شده است. با توجه به اینکه این موضوع مربوط به شب گذشته است، به احتمال زیاد اقدامات و پیگیری‌های لازم از روز شنبه توسط مدیریت سایت صورت می‌گیرد

http://www.ilna.ir/newsText.aspx?ID=231187. 

 

 پی نوشت :

امام صادق (ع) فرمود : از جمله كمكهاى خداوند بر ضد دروغگويان "فراموشى" است.

(كافى، ج2، ص341، ح15)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۹
۶
دست کسانی که مسدود کرذند درد نکنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۵
۵
نشانگر آزادی بیانه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۳
۱
خود رفسنجاني هم بايد فيلتر بشود!!
پاسخ
hdlhk
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۰
۳
۲
درود بر هاشمي
دشمنان هاشمي دشمنان انقلاب هستند كه آرزوي انزواي هاشمي و انقلاب را به گور خواهند برد
پاسخ
یک طلبه از حوزه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۴ دی ۱۳۹۰
۱
۲
خطبه هایی که در تمام دنیا پخش شده چطور مصداق جرم است. نامه های امام درباره موسوی و یا هرکس دیگر که در صحیفه نور وجود دارد چطور مصداق جرم است. اصلاَ جرم را چه کسی می فهمد رئیس ده ساله خبرگان رهبری و مجلس و ریاست جمهوری یا ...؟ سیاست به این معنا واقعاَ پدر و مادر ندارد .از نامه هشمی و بهشتی و رهبری و... به امام و نامه هاشمی به رهبری در 88 بر می آید که هاشمی هیچ تغییر موضعی نداده است همان هاشمی صریح اللهجه و شجاع دوران دفاع مقدس است زمینه ها را عوض کرده اند. اگر وضع ادامه یاید نتیجه قهری آن گرایش شدید به هاشمی و ایجاد دو دستگی است همان طوری که الآن در حوزه اکثریت اساتید دلشان با هاشمی است.
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
شمای طلبه که باید قبل از هر چیز یه ذره منطق یاد گرفته باشی کلا تو عمرت چند تا استاد حوزه رو دیدی و از دلشون خبر داری که حکم صادر می کنی "الآن در حوزه اکثریت اساتید دلشان با هاشمی است" ؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۰
۱
۰
فبشرعبادالذین یستمعون القول ویتبعون الاحسنه
پاسخ
جريان انحرافي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۴ - ۱۵ دی ۱۳۹۰
۰
۲
شما خباستتون از اينها هم بيشتر
شماي بي سواد فرق بين آيت ا... و حجه الاسلام رو نمي فهميد
برين 3000 ميلياردتون و رمال بازيهاتونو .... درست كنيد
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
شمای باسواد فرق بین "خباثت" و "خباست" (!) رو می فهمی نابغه ؟ :D
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۰
۳
۰
هاشمی شجاع دفاع مقدس!!!!!
شاید منظورش دفاع از خانواده اش رو داره میگه که دخترش با این همه جرم 6ماه حبس بهش میدن
نفاق از هاشمی میباره نشونش هم نزدیک انتخابات هر بار موضع خودش رو عوض میکنه
پاسخ
ح س
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۰
۱
۱
جاي تعجب است هاشمي كه چند بار تا مرز شهادت رسيده وبراي شهادتش جايزه گذاشتد
اينگونه بر اساس اميال نفساني بعضي ها همانند ملايش علي (ع) مورد هتك حرمت قرار گرفته وكشوررا از خدمات ان جناب محروم كردند. كه اين كار همان كار دشمنان انقلاب مي باشد .خداوند نگهدارش باشد
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
ببخشید شما که واردید به ما هم یاد بدید که مرز شهادت کجاست ؟ مذاکره با مک فارلین ؟ نفاق پیوسته در حد اعلی ؟ دفاع از فرزندان فاسد ؟ میدان دادن به دزدها و غربگراهای فاسد ؟ تیرزدن به قلب ولی فقیه ؟ پشتیبانی از لشگر مسخره و مضمحلی که به نمایندگی از اسرائیل در ایران می جنگد ؟ ...
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
آقا یا خانم "ح س" که اسمت مثل اسم مفسدان اقتصادیه !
شما این اراجیفو هی تو صفحات مختلف سایت کپی و پیست می کنی که مثلا بگی رفسنجانی خیلی طرفدار داره ؟ یا می خوای آبروی نداشته شو زنده کنی ؟
یه بار جوابتو دادم دیگه فکر نکن هی راه می افتم هر جا اینها رو نوشتی جواب می دم
این روشها هم دیگه جواب نمی ده رفسنجانی گند کارش خیلی وقته دراومده
جدیدترین اخبار پربازدید ها