کد خبر: ۳۲۸۰۸
زمان انتشار: ۱۷:۲۴     ۰۸ دی ۱۳۹۰
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی گفت: ما معتقدیم کسانی باید در صحنه حاضر شوند که در جریان فتنه حضور نداشته، در برابر آن سکوت نکرده، جزو منحرفین نباشد و در برابر انحراف هم سکوت نکرده باشند.

 

به گزارش ماهان نیوز،حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقا تهرانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در سخنانی، وجه مشترک همه اصولگرایان را در "مشروع دانستن نظام به وجود ولایت فقیه" دانست.

وی با بیان اینکه اخذ ولایت فقیه از نظام، مشروعیت آن را از بین برده و آن نظام طاغوتی خواهد شد، تصریح کرد: کسی که ولایت فقیه را در رفتار و گفتار  قبول نداشته باشد، قطعاً اصولگرا نیست.

استاد برجسته حوزه علمیه با یادآوری نخستین اصل منشور اصولگرایی که عبارت است از "تبعیت از ولایت فقیه" خاطرنشان کرد: جبهه پایداری معتقد است که چنانچه هر یک از علما نظری داشته باشند و ولایت فقیه هم نظری را اعلام کند ضمن احترام به همه علما اما نظر ولایت فقیه حجت است.

وی سپس شکل گیری فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس را مورد اشاره قرار داد و افزود: این فراکسیون پس از اصرار امام خامنه ای مبنی بر محکوم کردن فتنه و با هدف اهتمام به خواسته های معظم له شکل گرفت.

دکتر آقا تهرانی با اشاره به رصد دقیق فتنه های گذشته، حال و آینده توسط مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر بصیرت دهی به جامعه به ویژه در جریان فتنه 88 افزود: در  همین راستا قرار بر این شد تا گفتمانی جدی با عنوان روشنگری هدایت های امام خمینی(ره)و امام خامنه ای، این مطالبه رهبری پیگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات مجلس و حضور گروه های مختلف از جمله جبهه پایداری، جبهه متحد اصولگرایان و... گفت: ما معتقدیم کسانی باید در صحنه حاضر شوند که در جریان فتنه حضور نداشته، در برابر آن سکوت نکرده، جزو منحرفین نباشد و در برابر انحراف هم سکوت نکرده باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر این امر که در انتخابات افراد متصل به کانون قدرت و ثروت حضور نداشته باشند، تاکید دارند.

وی در تکمیل این بخش از سخنانش یادآوری کرد: بر همین اساس مهمترین رویکرد جبهه پایداری در عرصه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی، تلاش در مسیر تحقق خواسته های ولایت فقیه است و لذا هر کس که به میدان بیاید چنانچه ملاکش صرفاً رهبری باشد، قابل قبول است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: نباید از مقام معظم رهبری و یا حتی وحدت به عنوان ابزار استفاده کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به انتخابات گذشته خاطرنشان کرد: نتایج آراء مؤید آن است که نظام همواره حافظ رأی مردم است.

آیت الله جعفری همچنین بر ضرورت تفاهم بهتر و قوی تر میان جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان تأکید کرد.

گفتنی است، این دیداربا حضور اعضای جبهه پایداری استان کرمان برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها