کد خبر: ۳۲۷۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۸ دی ۱۳۹۰
رئیس جممهوری اسلامی ایران با تاكید بر این كه سخت ترین نوع صبر، مقاومت در برابر نیش و كنایه ها است، گفت: تهمت ها و جوسازی ها، روح انسان را آزار می دهد و تحمل آن سخت تر از تحمل فشارهای اقتصادی است.

ایرنا: در دومین روز از دور چهارم سفر استانی به استان ایلام در جمع مردم آبدانان گفت: ملت ایران اهل صبر و مقاومتند و در برابر فشارهای دشمنان سر سوزنی عقب نشینی نخواهند كرد.

وی با بیان این كه دشمنان امروزه با تهمت ها و فشارهای سیاسی می خواهند اراده ملت ایران را در هم شكنند، افزود: كشورهای استكباری موضوعاتی را به ایران نسبت می دهند كه شایسته خود آنهاست.

رئیس جمهوری اضافه كرد: آنها ملت ایران را تروریست و تجاوزگر معرفی می كنند، در حالی كه این تهمت ها شایسته خود آنهاست.

وی خاطر نشان كرد ملت ایران از امام و پیامبران و مجاهدان دفاع مقدس آموخته اند كه در برابر ملامت دشمن و جو سازی فشار آنها صبر و مقاومت و ایستادگی داشته باشند.

احمدی نژاد از طرف ملت ایران خطاب به قدرت های استكباری گفت: نحوه گفت و گوی شما با ملت ایران اشتباه است و این نوع حرف زدن به ضرر شما خواهد بود؛ شما هنوز ملت ایران را نشناخته اید.

رئیس قوه مجریه راه نجات دولت های استكباری را دوستی، احترام و همراهی با ملت ایران دانست و گفت كه این به نفع آنهاست.

وی اظهار كرد: ملت ایران پیرو مكتب حسینی است و آرزوی عقب نشینی را به دل آنها خواهند گذاشت.

احمدی نژاد در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد برخی از مستكبران تصور می كنند با جوسازی می توانند ملت و خادمان ملت را از راه خدمت گذاری باز دارند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد آنهایی كه می خواهند به ملت خدمت كنند به هر حرفی كه زده می شود پاسخ دهند، زمانی و فرصتی برای خدمت و پیشرفت كشور باقی نمی ماند.

رئیس قوه مجریه، تصریح كرد آنها هر چه می خواهند بگویند، زیرا ملت ایران از راهی كه انتخاب كرده، هرگز منصرف نخواهد شد.

وی بر سازندگی و ساختن كشور تاكید كرد و گفت: هر كسی دلش برای ایران و آرمان های الهی و نسل های آینده می سوزد آستین همت را برای ساختن ایران بالا بزند.

وی با یادآوی این كه همه شیاطین بسیج شده اند كه ایران، علمی و پیشرفته نشود؛ گفت: آنها به بهانه های واهی و فریبكاری به دنبال آن هستند كه به هر نحو ممكن از پیشرفت ایران جلوگیری كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها