کد خبر: ۳۲۶۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۰۷ دی ۱۳۹۰
رئیس جمهور گفت: یارانه پرداختی در زندگی دو دهک نهم و دهم جامعه تاثیری ندارد و برایشان نامه می‌نویسیم تا اجازه دهند این پول در طبقات پایینی جامعه پرداخت شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود احمدی‌نژاد در جمع مردم ایلام اظهار داشت: اگر طرح تحول اقتصادی به طور کامل اجرا شود من تضمین می‌دهم در سراسر ایران فقیر پیدا نشود.
وی ادامه داد: باید اینها را اجرا کنیم اما بیرون و داخل دشمن دارد ما از درآمدهای افراد و دسته‌جات گوناگون خبر داریم باید ثروت عادلانه در کشور توزیع شود.
رئیس جمهور اضافه کرد: در گام اول هدفمندی یارانه‌ها را به طور کامل اجرا خواهیم کرد.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: ما برنامه‌ریزی مناسب و دقیقی برای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها داریم چرا که در گام اول عده‌ای مخالف بودند و کارشکنی کردند.
رئیس جمهور گفت: این دسته از آدم‌ها امروز هم شروع به بازگو کردن حرف‌های نادرست کردند، ثروت ملت باید در جیب ملت باشد و هرکس سهم خود را داشته باشد.
وی ادامه داد: یارانه‌ها حق ملت است و باید در جیب مردم باشد و هرکس هر جوری تشخیص دهد خرج کند.
احمدی نژاد تصریح کرد: در گام دوم برنامه داریم ، جامعه را به 10 قسمت درآمدی تقسیم کردیم، دهک دهم بیشترین درآمد دارند.
رئیس جمهور گفت: دهک اول هم پایین‌ترین درآمد دارند، احتیاجات فراوان و درآمد ناچیز و در سختی زندگی می‌کنند.
وی ادامه داد: یارانه پرداختی در زندگی دو دهک نهم و دهم تاثیری ندارد، این دو دهک بین چهار، پنج و سه میلیون تومان درآمد دارند.
رئیس جمهور اضافه کرد: از این افراد خواهش می‌کنیم که آن پول را دریافت نکنید تا در طبقات دیگری پرداخت شود.
احمدی‌نژاد تصریح کرد: دعوت می‌کنیم انصراف دهند و برایشان نامه می‌نویسیم و اجازه دهند این پول در طبقات پایینی جامعه پرداخت شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها