کد خبر: ۳۲۶۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۰۷ دی ۱۳۹۰
به گزارش خبرنگار ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، حجت الله خطيب در نشست خبري فدراسيون كشتي كه در محل خانه كشتي برگزار شد، پس از سخنراني كوتاهي فرصت را به خبرنگاران داد تا سوالات خود را مطرح كنند.

خطيب در طول نشست بارها توانست از جواب دادن به سوالاتي كه باب ميلش نبود و با مسئله انتخابات در ارتباط بود فرار كند براي مثال در پاسخ به سوالي در خصوص اينكه آيا اگر جاي وزير ورزش و جوانان بود قبل از المپيك در فدراسيون تغيير ايجاد مي كرد، با مهارت توپ را به زمين وزارت ورزش انداخت.

وي حتي در مورد اينكه گوش هايش شكسته نيست و خبرنگاران به ديدن مديران گوش نشكسته در فدراسيون عادت كرده اند هم جواب درستي نداد.

با تمام تلاشي كه خطيب در طول نشست انجام داد بالاخره سوالي كه كمتر خبرنگاري جرات پرسيدن آن را داشت مطرح شد و آن دخالت جريان انحرافي در تغييرات فدراسيون ها به خصوص فدراسيون كشتي بود.

خطيب به جاي پاسخ به اين سوال از خبرنگار بعدي خواست تا سوال خود را بپرسد و به هر 2 سوال همزمان پاسخ دهد.

وي در ابتدا پاسخ سوال دوم را داد و سعي كرد جلسه را تمام كنند اما خبرنگاران كه منتظر پاسخ خطيب در خصوص جريان انحرافي بودند به نشانه اعتراض از وي خواستند تا پاسخ دهد اما خطيب با مهارت خاص خود در مورد مسايل نامربوط به سوال صحبت كرد و قبل از اعتراض دوباره خبرنگاران ختم جلسه را اعلام كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها