پشت پرده و واقعیت سفر پزشکیان به مصر چیست؟
در واقع این شکل جدید بطریهای نوشابه کوکاکولا بخشی از طرح ویژه ماه مبارک رمضان است که فقط در کشورهای اسلامی اجرا خواهد شد. هفته گذشته مدیر بازاریابی این کمپانی در دبی از این بطریها که به تعداد محدود تولید شدهاند، رونمایی کرد و شعار این کمپین نیز این است:”یک ثانیه بیشتر صبر کن”. در واقع هدف این طرح یادآوری این موضوع است که نباید سریع در مورد همدیگر قضاوت کنیم؛ موضوعی که این روزها عدم توجه به آن حوادث تلخی را ایجاد کرده که هر روز خبرهای این حوادث را از رسانهها میشنویم.
کوکاکولا خواسته تا با برداشتن برند خود از روی بطریها این موضوع را یادآوری کند که نباید به یکدیگر برچسب بچسبانیم. اما فارع از این کمپین اخیر در کشورهای اسلامی، به نظر میرسد لوگوی تجاری کوکاکولا در حال تغییر کلی است و به زودی با یک لوگوی سادهتر و مسطحتر روبهرو خواهیم شد.