کد خبر: ۳۲۵۲۴
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۰۷ دی ۱۳۹۰
قانون، آرش برهانی و کیانوش رحمتی که در پاس تهران بازیکنان دنیزلی بودند چند روزی است که درباره این مربی ترکیه‌ای لب به تعریف و تمجید گشوده‌اند اما این مصاحبه‌ها از قرار معلوم دردسرهایی را برای این بازیکنان همراه داشته است.

یکی از مسئولان باشگاه در تماس با کیانوش رحمتی به این بازیکن گفته است: «شما بازیکن استقلال هستی چرا از سرمربی رقیب تعریف کرده‌ای؟ رحمتی هم در پاسخ به این مقام مسئول گفته است من نمی‌توام دروغ بگویم. وقتی خبرنگاران از من درباره دنیزلی و توانایی‌های این مربی سئوال می‌کنند من نمی‌توانم بگویم او مربی ضعیفی است و هیچ چیز از فوتبال نمی‌داند. من دنیزلی را می‌شناسم و خیلی چیزها از او یاد گرفته‌ام.»

هافبک استقلال که یکی از بازیکنان با اخلاق فوتبال ایران هم هست در ادامه حرف‌هایش با آن مقام مسئول گفته: «دنیزلی را به عنوان یکی از مربیانم دوست دارم و برایش احترام خاصی قائل هستم و این به این معنا نیست که نسبت به تیمم تعصب ندارم. دنیزلی مربی بزرگی است و اگر از این به بعد هم از من درباره‌اش بپرسند حرف‌های قبلی‌ام را تکرار می‌کنم.»
گفته می‌شود از طرف باشگاه استقلال با آرش برهانی نیز تماس‌هایی گرفته شده و به این بازیکن هشدار داده‌اند که نباید از سرمربی تیم رقیب تعریف کند.

مسئولان باشگاه استقلال هنوز درباره این اتفاق واکنش رسمی نشان نداده‌اند اما اصلا بعید نیست که برای تلطیف جوی که به وجود آمده است این اخبار را تکذیب کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها