وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا * * * شما را چه شده که در راه خدا و [رهایی] مردان و زنان و کودکان مستضعف [ی که ستمکاران هر گونه راه چاره را بر آنان بسته اند] نمی جنگید؟ آن مستضعفانی که همواره می گویند: پروردگارا! ما را از این شهری که اهلش ستمکارند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده. * * * بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده است / شهید اگر نتوان شد بهشت بیهوده است

  •  
      
کد خبر: ۳۲۳۸۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۰ تير ۱۳۹۴
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مبالغی به نام خدمات از حساب مشتری کسر می شود که در صورت شکایت رسیدگی می شود.
به گزارش  پايگاه 598 به نقل از ميزان ،غلامرضا اسداللهی اظهار کرد: بانک ها نمی توانند بدون رضایت مشتری، پولی به نام ارائه خدمات از حساب کسر کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چنین اقداماتی قانونی نیست و تمام این فرآیند باید با رضایت مشتری و اخذ امضا صورت گیرد.

وی گفت: اینکه به نام خدمات یا تورم یا هر چیز دیگری از مشتری مبلغی کسر می شود باید طبق قانون باشد و اگر کسی ذی نفع است، با شکایت رسیدگی می شود.

گفتنی است طی ماه اخیر بانک ملی مبلغ 5 هزار تومان از تمام مشتریان خود به نام هزینه ارسال پیامک از حساب مشتریان خود کسر کرد که این اقدام با حاشیه های فراوانی همراه بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها
نیازمندیها
09107726603 تماس یا پیام در پیام رسان های ایتا و تلگرام