کد خبر: ۳۲۳۸۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۰ تير ۱۳۹۴
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مبالغی به نام خدمات از حساب مشتری کسر می شود که در صورت شکایت رسیدگی می شود.
به گزارش  پايگاه 598 به نقل از ميزان ،غلامرضا اسداللهی اظهار کرد: بانک ها نمی توانند بدون رضایت مشتری، پولی به نام ارائه خدمات از حساب کسر کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چنین اقداماتی قانونی نیست و تمام این فرآیند باید با رضایت مشتری و اخذ امضا صورت گیرد.

وی گفت: اینکه به نام خدمات یا تورم یا هر چیز دیگری از مشتری مبلغی کسر می شود باید طبق قانون باشد و اگر کسی ذی نفع است، با شکایت رسیدگی می شود.

گفتنی است طی ماه اخیر بانک ملی مبلغ 5 هزار تومان از تمام مشتریان خود به نام هزینه ارسال پیامک از حساب مشتریان خود کسر کرد که این اقدام با حاشیه های فراوانی همراه بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها