کد خبر: ۳۲۳۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۶ دی ۱۳۹۰
حجت‌الاسلام محمد محمودی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم از برگزاری همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز حوزویان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به حماسه عظیم مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه، این همایش با حضورعلما،‌ روحانیان و طلاب، نهم دی ماه از ساعت 9:30 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام برنامه‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های خدماتی در نظر داریم، فعالیت‌های فرهنگی خود را گسترش دهیم که به همین منظور این همایش را با حضور همسران و فرزندان طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان قم برگزار خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: نخستین همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان قم، دو ماه پیش در مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار شد که استقبال بسیار خوبی از سوی همسران و فرزندان روحانیان انجام گرفت و امیدواریم این همایش نیز با موفقیت بیشتری برگزار شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم یادآور شد: متاسفانه تاکنون حمایتی از ممتازین خانواده حوزویان صورت نمی‌گرفت و این همایش می‌تواند گامی موثر در این خصوص باشد.

وی گفت: گرچه در گذشته از همسران و فرزندان ممتاز حوزویان حمایت‌های داشتیم؛ اما براساس تاکیدات رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه افزون بر حمایت‌های مالی، همایش‌های نیز در این راستا برگزار می‌کنیم تا فرهنگ سازی بیشتری در این خصوص انجام بگیرد.

حجت‌الاسلام محمودی اظهار کرد: آن دسته از همسران و فرزندان ممتاز طلاب و فضلای حوزه علمیه که موفقیت‌های علمی و فرهنگی در دوران دبستان، دبیرستان،‌دانشگاهی و پیش دانشگاهی داشته‌اند را در طول سال حمایت می‌کنیم که حمایت مالی از جمله این خدمات به شمار می‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در توضیح تداخل برنامه‌های مرکز خدمات حوزه با مدیریت حوزه علمیه استان قم گفت: ارتباط مرکز خدمات استان با مدیریت حوزه علمیه استان قم افزایش یافته است و خوشبختانه ارتباط مستمری با مدیریت استانی داریم و امیدواریم برنامه‌های جامع و وسیعی را با همکاری همدیگر اجرایی کنیم.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان این که برنامه‌های مرکز خدمات هرگز با مدیریت حوزه علمیه استان تداخل ندارد و به نوعی هم پوشانی است، اظهار داشت: هم اینک جلسات مرتب و منظمی با مدیریت حوزه علمیه استان قم داریم که همفکری خوب با این مدیریت انجام گرفته است تا برنامه‌های استان با هم تداخل نکند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مدیریت حوزه علمیه استان قم با مرکز خدمات همکاری بسیار مناسبی دارد که امیدواریم این روند نیز در آینده ادامه داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها