کد خبر: ۳۲۲۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۵ دی ۱۳۹۰
رسانه های وابسته یمنی، سعودی، و سلفی وهابی، به تبلیغات منفی علیه شبکه بین المللی العالم شدت بخشیده اند.
پایگاه یمن پرس روز یکشنبه در خبری برای سرپوش گذاشتن بر تظاهرات گسترده مردم یمن در نقاط مختلف این کشور مدعی شد، "برای شبکه العالم در یمن چیزی جز تظاهرات صعده و گروه حوثی ها اهمیت ندارد".
 
یمن پرس با این حال اذعان کرد: "شبکه ایرانی العالم بخش گسترده ای از برنامه های خود را به پخش خبر، دیدگاه ها، و دعوت شخصیت های یمنی و عربی، درباره انقلاب یمن اختصاص داده است".
 
یمن پرس در مواضعی متناقض ادعا کرد، "شبکه العالم تلاش می کند تا به اختلافات بین انقلابیون بپردازد، به صورتی که به نظر می آید این انقلاب ضد ائتلاف احزاب دیدار مشترک است؛ این شبکه به طرح شورای همکاری و دولت وفاق حمله می کند".
 
این درحالی است که شبکه العالم در برنامه های خود، همواره بصورت کاملا حرفه ای شخصیت هایی را از گروه های مختلف یمنی دعوت کرده؛ و در نهایت قضاوت را بر عهده مخاطبان آگاه خود قرار می دهد.
 
 
 پس از امضای طرح شورای همکاری در پایتخت عربستان با حضور ملک عبدالله پادشاه سعودی، عبدالله صالح و نمایندگان احزاب ائتلاف موسوم به دیدار مشترک بعنوان مخالفان رژیم عبدالله صالح؛ موضوع انقلاب یمن، مطالبات واقعی مردم و  رویدادهای این کشور در رسانه های وابسته عربی بسیار کمرنگ شد؛ بصورتیکه این رسانه ها خبرهای یمن را در حد طرح شورای همکاری و تشکیل دولت وفاق منحصر کردند.
 
در این راستا ادامه پوشش میدانی واقعیت ها و حوادث یمن از طریق شبکه بین المللی العالم؛ خشم برخی قدرتهای وابسته منطقه را برانگیخته است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها