کد خبر: ۳۲۲۵۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۴ تير ۱۳۹۴
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به موضوع آشتی‌اش با سیدمهدی رحمتی گفت: تابع تصمیمات کادر فنی استقلال هستم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، وحید طالب‌لو پس از جلسه با پرویز مظلومی هنگام خروج از باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت: من با استقلال قرارداد دارم و قبل از مشخص شدن سرمربی تیم هم گفتم که قصد دارم بمانم با توجه به اینکه حرف و حدیث‌هایی در این مدت پیش آمده و البته این حرف و حدیث‌ها تکذیب شده بود امروز به جلسه رفتم که این نشست 5 دقیقه هم طول نکشید.

وی افزود: تفکرات من و مظلومی نسبت به 4 سال گذشته فرق کرده است و امروز متوجه شدم که همه هدف‌ها یکی است و همه می‌خواهند استقلال موفق شود.

خبرنگاری پرسید آقای امیری چند روز پیش گفته بود شما و رحمتی را آشتی می‌دهد و حالا با این اتفاقات شما چه تصمیمی می‌گیرید که طالب‌لو گفت: اولاً‌ که من می‌گویم نمی‌توانم به آقای مظلومی بگویم چه کسی را بیاور چون من هم باید در حیطه وظایف خودم عمل کنم من بازیکن استقلال هستم و هر چه صلاح باشد انجام می‌دهم.


طالب‌لو در خصوص اینکه آیا در تمرین عصر شنبه هفته آینده شرکت می‌کند یا نه، عنوان کرد: ساعت 11 صبح روز شنبه بازیکنان با مدیریت جلسه دارند و سپس در تمرین عصر شرکت خواهم کرد.

وی در مورد طلبش از باشگاه استقلال عنوان کرد: اگر حساب کنید، تا آخر عمرمان طلب داریم. البته ما به هواداران بدهکاریم و همه بازیکنان از باشگاه استقلال طلب دارند و امیدوارم این مشکل حل شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که «با ماندن شما و آمدن مهدی رحمتی آیا محسن فروزان رفتنی است؟» گفت: این مسئله را نمی‌دانم و به من ارتباطی ندارد. من نمی‌توانم بگویم که چه کسی بیاید و چه کسی برود. وظیفه‌ام این است که در مورد شرایط خودم صحبت کنم. در حال حاضر تفکرات من و پرویز مظلومی نسبت به چند سال گذشته فرق کرده و به هم نزدیک شده است.

طالب‌لو درباره اینکه برانکو گفته بود او را می‌خواهد، تصریح کرد: برانکو به من لطف دارد. من افتخار شاگردی او در تیم ملی را داشتم. از اظهار نظر برانکو تشکر می‌کنم. هواداران استقلال دوست‌داشتنی و پرسپولیسی‌ها قابل احترام هستند. بار دیگر از برانکو تشکر می‌کنم و امیدوارم موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها