کد خبر: ۳۲۱۸۴
زمان انتشار: ۰۰:۱۷     ۰۵ دی ۱۳۹۰
دو دوزه بازي فتنه گران مدعي اصلاحات مبني بر اينكه نه در انتخابات شركت مي كنند و نه آن را تحريم مي كنند، حاميان سابق اين طيف را به اعتراض واداشت.
براساس تقسيم بندي انجام گرفته، طيف متواري و خارج نشين اين جريان خواستار عدم شركت در انتخابات و تحريم آن شده اند اما طيف داخلي كه در صورت انتخاب هريك از دو گزينه شركت يا تحريم انتخابات، دچار خسارت هاي عمده اي خواهد شد، به زعم خويش زرنگي به خرج داده و كساني چون خاتمي و برخي اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات ادعا كرده اند در انتخابات شركت نمي كنند و فهرست انتخاباتي هم نمي دهند اما تحريم هم نمي كنند!
اين رويكرد دو سرباخت نه تنها باعث اعتراض مردم انقلابي در كشور شده بلكه حاميان فتنه سبز را هم كه زير بار توقعي كمتر از رويارويي علني با نظام همچون فتنه و آشوب 2 سال پيش نمي روند، شاكي كرده است.
شبكه ضدانقلابي بالاترين در اين باره نوشت: «شركت نمي كنيم، تحريم هم نمي كنيم» يعني چه؟ يكي از مشخصه هاي اصلي اصلاح طلبان در بيان مواضع سياسي خود تناقض گويي و دوپهلو حرف زدن است. جوري كه مخاطب را شديدا دچار سردرگمي مي نمايند. درباره انتخابات پيش روي مجلس مي گويند در انتخابات شركت نمي كنيم. از طرفي هم مي گويند تحريم هم نمي كنيم! يعني چه؟ آيا اين انتخابات را عادلانه مي دانيد و يا نمي دانيد! اگر مي دانيد چرا در آن شركت نمي كنيد؟ اگر نمي دانيد پس چرا آن را تحريم نمي كنيد؟
بالاترين افزود: به نظر مي رسد اصلاح طلبان ناشيانه سعي مي كنند نه سيخ بسوزد نه كباب. هم خدا را داشته باشند و هم خرما را. غافل از اينكه هم سيخ مي سوزد و هم كباب و نه خدا را دارند و نه خرما را. نه ديگر مخالفان شعارهاي عوام فريبانه آنان را جدي مي گيرند و نه حكومت به آنها اعتنايي مي كند. چون ظاهرا هيچكدام ديگر به آنها نيازي ندارند.
اين شبكه همچنين نوشت: مشكل بزرگ اصلاح طلبان همواره بيان اين واقعيت بوده كه آنها به نظام وفادار هستند. آنها براي بيان وفاداري شان به نظام دچار مشكل هستند. اگر بگويند نظام را قبول ندارند مي ترسند تهمت «برانداز» به آنها زده شود. اگر هم به طور كامل نظام را بپذيرند با مخالفان چه كنند. اگر يك اصلاح طلب اين نوشته را مي خواند پس از فرونشاندن عصبانيت خود لطفا بگويد «شركت نمي كنيم، تحريم هم نمي كنيم» يعني چه؟
يادآور مي شود جريان نفاق هم براي نفوذ به مجلس و هم تداوم اجراي پروژه شكست خورده 2 سال پيش لاجرم مجبورند در انتخابات حضور داشته باشند منتها اين بار ترجيح داده اند به اصطلاح با چراغ خاموش و موتور روشن حركت كنند. به اين معنا كه از نامزدهاي خود- به ويژه نامزدهاي سفيد و خاكستري- خواسته اند منفردا ثبت نام كنند، غافل از اينكه وقتي چند بار از اين شيوه استفاده شد ديگر نام آن موتور روشن و چراغ خاموش نخواهد بود بلكه به روش استتار كبك شبيه تر است كه از تمام هيكل خود، كله و منقار را زير برف فرو مي برد و چون چشم هايش جايي را نمي بيند، خيال مي كند ديده نمي شود و كاملا استتار شده است!
کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها