کد خبر: ۳۲۱۰۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
قانون انتزاعی که نصف و نیمه اجرا شد
معاون وزیر صنعت در مورد علت برگزار نشدن نمایشگاه ضیافت ماه مبارک و تنظیم بازار ماه مبارک رمضان گفت: تنظیم بازار کالاهای کشاورزی برعهده وزارت جهاد است و آن قدر کالا در بازار فراوان است که همه دنبال مشتری می گردند.
به گزارش پایگاه 598، مجتبی خسروتاج در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که وزارت صنعت،‌معدن و تجارت برای تنظیم بازار ماه مبارک چه تدابیری در نظر گرفته است، اظهار داشت: چندین بار گفته ام تنظیم بازار محصولات کشاورزی پس از قانون انتزاع بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است و تنظیم کالاهای صنعتی و معدنی بر عهده وزارت صنعت و معدن و تجارت است.

وی در پاسخ به علت عدم برگزاری نمایشگاه ضیافت که امسال با توافق اصناف و وزارت صنعت صورت گرفته نیز گفت: امروز شرایط کالا به گونه ای است که در همه گروه‌های کالایی مازاد تولید داریم تا جایی که واحدهای تولیدی می‌گویند خریداری برای محصولاتمان نداریم.

خسروتاج تاکید کرد: امروز بزرگترین دغدغه پیدا کردن مشتری برای محصولات است و کمبودی در بازار وجود ندارد.

این سخنان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالی مطرح می شود که حجتی وزیر جهاد کشاورزی بارها در مورد تنظیم بازار کالاهای اساسی گفته است که وزارت جهاد بر بحث کلان این کالاها نظارت دارد و بحث خرد بازار و تنظیم آن به این وزارتخانه مربوط نمی شود.

در این آشفته بازار معلوم نیست که اگر مشکلی در خصوص قیمت و زیاده خواهی برخی واسطه‌ها به میان بیاید یا کمبودی مانند بازار میوه شب عید و گرانی در پی آن به وجود آید چه کسی پاسخ گو خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها