کد خبر: ۳۲۰۶۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
محمد قاضي فصل خوبي را پشت سر نگذاشت. با اينكه براي بهبود شرايطش از استقلال به فولاد رفت اما آنجا هم با مشكلات متعددي رو به رو شد كه در نهايت به نيمكت‌نشيني‌اش در تيم اسكوچيچ انجاميد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، داستان او و اسكوچيچ به يكي از جنجال‌هاي روز تبديل شد. تا آنجا كه گفته مي‌شد دليل بازي ندادن او از سوي اسكوچيچ به خاطر اين است كه قاضي به درخواست مديربرنامه‌هاي اسكوچيچ پاسخ نداده بود و در عوض با مديرعامل فولاد وارد مذاكره شده بود.

هرچند او وعده داده بود كه به زودي اتفاقات فولاد را افشا خواهد کرد اما حالا فقط به بيان چند مورد كوتاه درباره فولاد اكتفا مي‌كند. او در گفتگو با خبرنگار بانک ورزش، تأكيد دارد كه فعلا درگير انتخاب تيم فصل آينده‌اش است.

قرار بود بعد از پایان فصل درباره اتفاقاتي كه در فولاد افتاده بود، مفصل صحبت كني.
- بله اما فعلا تمركزم روي انتخاب تيم آينده‌ام است و نمي‌خواهم تمركز خودم را با صحبت درباره تيم گذشته به هم بزنم.

چرا؟ انتخاب سخت شده؟  
- بله. چند پيشنهاد دارم كه در بين اين‌ها هم تيم‌های تهراني هستند و هم تيم‌هاي آسيايي. به همين خاطر دارم شرايط را بررسي مي‌كنم.

اين‌طور كه مي‌‌گويي احتمال بازگشتت به استقلال هم وجود دارد!
- فعلا بهتر از اسم تيم خاصي را نياورم چون هيچ چيز مشخص نيست و بايد ببينم شرايط به چه صورت پيش مي‌رود.

با اتفاقاتي كه در استقلال برايت افتاد حاضري به استقلال برگردي؟
- من هيچ‌وقت مشكلي با استقلال نداشتم. از اين تيم جدا شدم چون بحث‌هايي با يكي از افراد در باشگاه به وجود آمده بود. حالا هم تصميم‌گيري درباره بازگشتم به استقلال به اتفاقاتي بستگي دارد كه در روزهاي آينده رخ مي‌دهد.

فكر مي‌كني بعد از نيمكت‌نشيني در فولاد، براي فصل جديد آمادگي كافي  داشته باشي؟
- من نيمكت‌نشيني آنچناني نداشتم. ديديد كه بعد از سه مسابقه‌اي كه براي فولاد بازي كردم، اين تيم به كورس قهرماني برگشت، هرچند بعد از آن اتفاقاتي افتاد كه باز هم افت كردند.

چرا بعد از آن سه مسابقه ديگر در تركيب نبودي؟
- چون نمي‌خواستم فقط به خاطر بازي كردن، به پذيرفتن خيلي چيزها تن بدهم. حاضر نشدم يكسري مسایل را بپذيرم، فقط براي اينكه بازي كنم. قبول كردن يكسري مسایل سخت است!

چه مسایلي؟ ممكن است واضح‌تر توضيح دهيد؟
- اجازه بدهيد درباره اين موضوع بعدا صحبت كنم. من فعلا خودم تمرين مي‌كنم تا از شرايط آمادگي دور نشوم تا تيم فصل آينده‌ام مشخص شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها