کد خبر: ۳۲۰۳۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
سرمربی فصل گذشته ملوان گفت: «همان شرایط قبل، همان فوتبال قبل و همان شانس قبل در تیم ملی وجود دارد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، فیروز کریمی در خصوص اینکه مذاکره اش با باشگاه استقلال به کجا رسید، اظهار داشت: «با احترامی که برای هواداران استقلال قائل هستم از روز گذشته دیگر به این تیم فکر نمی کنم.»

 

وی ادامه داد: «من سال 86 هم به خاطر هواداران استقلال به این تیم آمدم. آن زمان تیم خودم یعنی استقلال اهواز را از دست دادم، آن هم در شرایطی که آن تیم در بهترین وضعیت قرار داشت. می خواهم این را بگویم که ما آن فصل اگر نتایج خوبی نگرفتیم، می گفتند فیروز کریمی از وسط فصل آمده است اما اگر الان از ابتدای فصل بیایم و نتوانم شرایط خوبی را در استقلال پدید بیاورم، برای خودم خوب نیست. البته توقع هواداران هم به جاست چون می گویند سرمربی تیم را بسته و باید پاسخگو باشد.»

 

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ملوان خاطرنشان کرد: «حتی اگر مردم هم به من محبت کنند و بگویند به استقلال بیا، خودم خجالت می کشم و دیگر پیشنهاد استقلال را قبول نمی کنم. نمی خواهم یک سال دیگر بیایم و با تیم بزرگی مثل استقلال که همه از آن انتظار دارند، نتیجه نگیرم. اگر چه در گذشته و در آن سال هم تا زمانی که من حضور داشتم تا نیمه نهایی جام حذفی پیش رفته بودیم که در نهایت قهرمان هم تیم بدون من قهرمان شد.»

 

کریمی بیان داشت: «فکر می کنم کمی برای انتخاب سرمربی و بستن تیم دیر شده باشد. با این وضعیت دیگر نمی توان به هواداران وعده داد که ما می توانیم فوتبال زیبایی به نمایش بگذاریم، پس ترجیح می دهم که جلو نیایم.»

 

وی در خصوص سایر پیشنهاداتش عنوان کرد: «پیشنهادات دیگر من محرمانه است و نمی خواهم صحبتی درباره آنها کنم.»

 

سرمربی سابق استقلال که جانشین حجازی در سال 86 شد، درباره مصاحبه منصوریان مبنی بر اینکه سال 86 به همراه 3 بازیکن دیگر مخالف برکناری حجازی بوده اند، تصریح کرد: «من بارها گفته ام آن سال فقط به خاطر شخص حجازی به استقلال آمدم. سعید رمضانی به من گفت به استقلال بروم و به این تیم کمک کنم. در آن مقطعی که در استقلال سرمربی بودم خود علی منصوریان با توجه به اینکه آسیب دیده بود برای خود من سنگ تمام گذاشت و از او تشکر می کنم. او یکی از کسانی بود که در استقلال به شدت برای من زحمت کشید.»

 

کریمی در پایان در خصوص برد تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: «من 10 دقیقه از بازی تیم ملی مقابل ازبکستان را دیدم. فکر می کنم همان داستان همیشگی است. همان شرایط قبل، همان فوتبال قبل و همان شانس قبل در تیم ملی وجود دارد. البته باید بگویم تیم ملی زمان زیادی نداشته و شاید در آینده بهتر شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها