کد خبر: ۳۱۹۶۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
قائم مقام توليت آستان قدس رضوي از زائران عربستاني بارگاه منور رضوي كه روز گذشته در يكي از هتل هاي مشهد مسموم شده بودند، عيادت كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، مهندس عزيزيان قائم مقام توليت آستان قدس رضوي كه در پي تاكيد آيت الله واعظ طبسي؛ توليت آستان قدس رضوي به همراه معاون اماكن متبركه و امور زائرين و تعدادي از خادمان بارگاه ملائك پاسبان حضرت رضا(ع) به عيادت اين زائران رفته بود، ضمن اهداي بسته هاي متبرك، شفاي عاجل آنان را از درگاه خداوند منان طلب كرد.

در اين عيادت كه با همراهي رئيس دانشگاه علوم پزشكي مشهد و رئيس بيمارستان امام رضا(ع) انجام شد، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي در گفت و گو با ۳۲ زائر مسموم و خانواده‌هايشان، ضمن ابلاغ سلام توليت عظماي آستان قدس رضوي، از آنان دلجويي و وضعيت درمانشان در بيمارستان امام رضا(ع) مشهد مقدس را جويا شد.

زائران عربستاني نيز در اين بازديد ضمن تقدير و تشكر از حضور قائم مقام توليت و خادمان آستان قدس رضوي و ساير مسئولان كشوري و استاني كه به عيادت اين گروه رفته بودند، از تلاش‌هاي كادر درماني و اقدامات جمهوري اسلامي ايران در زمينه پيگيري درمانشان تشكر كردند.









نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها