کد خبر: ۳۱۷۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۰۲ دی ۱۳۹۰
يك عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي، از ثبت‌نام كانديداهاي اين جبهه در تهران براي انتخابات دور نهم مجلس در روز 9 دي ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام رسايي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار داشت: قرار است كانديداهاي جبهه پايداري در تهران در يوم‌الله 9 دي براي دور نهم انتخابات مجلس ثبت‌نام كنند و بعد از آن در مصاحبه‌اي با اصحاب رسانه برنامه‌هاي خود را براي انتخابات اعلام كنند. 

وي افزود: ثبت‌نام كانديداهاي جبهه پايداري در نهم دي ماه حركتي نمادين است تا نشان دهيم به پاسداشت اين روز كه جبهه پايداري هم بر اساس مباني فكري آن تشكيل شده، به هيچ عنوان بنا نداريم با اصحاب فتنه، جريان انحرافي و ساكتين كه حتي امروز به عنوان اصولگرا شناخته مي‌شوند مصالحه كنيم.

رسايي يادآور شد: جبهه پايداري در سراسر كشور رايزني‌هاي خود را انجام داده و تلاش كرده تا در حوزه‌هاي انتخابيه مختلف كانديداهايي را پيدا كند و با آنها كه شرايط و ويژگي‌هاي جبهه پايداري را دارند گفت‌وگو كند.

اين عضو جبهه پايداري مهمترين شاخصه‌ي كانديداهاي اين جبهه را، تبعيت از ولايت فقيه، كارنامه روشن در برابر جريان فتنه و انحراف و سلامت رفتاري عنوان كرد.

وي تصريح كرد: برنامه ما اين است كه تلاش كنيم وحدت در بين نيروهاي اصولگرايي كه چنين كارنامه‌اي داشته‌اند، اتفاق بيفتد، در اين راستا ما قطعا كساني كه چنين كارنامه‌اي داشته باشند را مورد حمايت قرار مي‌دهيم، حتي اگر آنها منتقد تشكيل جبهه پايداري باشند و در مقابل از كساني كه در فتنه عملكرد خوبي نداشته‌اند يا شائبه ارتباط با جريان انحرافي را دارند، حمايت نمي‌كنيم.

رسايي در پاسخ به سوالي درباره احتمال ارائه ليست جداگانه از سوي جبهه پايداري نيز گفت: هنوز معلوم نيست كه در اين باره چه تصميمي گرفته شود و شايد اين موضوع روز جمعه بعد از ثبت‌نام كانديداهاي جبهه پايداري اعلام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها