کد خبر: ۳۱۷۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۲ دی ۱۳۹۰
محمود خوردبين پس از پايان بازي پرسپوليس – فولاد در ورزشگاه آزادي در راهروي منتهي به رختكن در گفت‌وگو با رسانه‌ها به تصور پايان نيم‌فصل و تمام بودن كار خبر داد كار پرسپوليس با مصطفي دنيزلي تمام شده و سرمربي ترك به‌زودي به تهران مي‌آيد تا كارش را شروع كند.
چند لحظه‌اي از اين خبر نگذشته بود كه سرپرست پرسپوليس با عذرخواهي از رسانه‌ها حرفش را پس گرفت و گفت: «من گفتم اگر دنيزلي به عنوان مدير هم بيايد خوب است.» با اين وجود با اين حرف‌ها آب رفته را نمي‌شد به جوي برگرداند. خوردبين گاف داده بود و چند نفري بيرون از ورزشگاه در تماس با دوستان مطبوعاتي و رسانه‌اي خود از آنها مي‌خواستند كه مانور خاصي درباره اين خبر نداشته و حتي‌المقدور به آن اشاره نكنند. شنيده شد حتي مقامات باشگاه اعلام كرده‌اند هر رسانه‌اي اين خبر را بزند كه دنيزلي سرمربي پرسپوليس شد، بايد تكذيبيه باشگاه را هم چاپ كند.
اصل ماجرا چيست؟

به نوشته گل : يكي از اهالي باشگاه كه تمايل زيادي به افشاي نامش نداشت در اين باره مي‌گويد: «محمد رويانيان در سفري كه به تركيه براي مذاكره با دنيزلي داشت با افندي تا حدود زيادي به توافق رسيده، اما دنيزلي براي آمدن شرط و شروطي داشت كه مورد پذيرش باشگاه قرار گرفت. اين شرايط براي پول و قرارداد نيست، بلكه مربوط به قرارداد تلويزيوني دنيزلي است كه در روز پنجشنبه اول دي 1390 و اواخر سال 2011 ميلادي به اتمام مي‌رسد.

در قرارداد او ذكر شده كه حق كار كردن در شبكه‌هاي ديگر و تيم‌هاي فوتبال را ندارد و اگر در اين مدت تا روز آخر كاري قراردادي ببندد، بايد غرامت سنگيني بدهد. براي همين دنيزلي پس از توافق با مديرعامل پرسپوليس از رويانيان خواست خبر تا روز پنجشنبه اعلام نشود. البته دنيزلي قول داد در اين مدت بيكار نمانده و از طريق شبكه جام‌جم دو بازي آخر پرسپوليس را دنبال و آناليز كند. قرار بود خبر انتصاب مصطفي دنيزلي به عنوان سرمربي جديد پرسپوليس روز شنبه، چهارم دي ماه در صدور يك بيانيه رسمي از سوي باشگاه اعلام شود اما محمود خوردبين با اشاره نابه‌هنگامش تا حدود زيادي برنامه‌ها و سورپرايز باشگاه را به‌هم ريخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها