کد خبر: ۳۱۶۸۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
آن دسته از خريداراني كه با بودجه‌اي كمتر از ۱۰۰ ميليون تومان قصد خريد در بازار مسكن را دارند بايد آگاه باشند كه با اين ميزان بودجه، امكان خريد براي آنها در بازار مسكن مهيا است!
به گزارش پایگاه 598 ، دنياي اقتصاد نوشت:
البته بايد يادآور شد كه تعداد واحدهايي كه با كمتر از ۱۰۰ ميليون تومان مي‌توان خريد كرد، انگشت شمار است اما با كمك وام خريد مسكن به تعداد فايل‌هاي فروشي افزوده مي‌شود.

عده اي يا بهتر است گفته شود كه اكثر متقاضيان در بازار مسكن معتقدند: خريدي كه در بازار مسكن مي‌توان با بودجه ۱۰۰ ميليون توماني يا به اضافه وام خريد مسكن، انجام داد خريد سوئيت است نه واحد مسكوني.

يكي از فايل‌هاي ارزان‌قيمت كه به بازار خريد و فروش عرضه شده و به فروش رسيده است يك واحد مسكوني يا همان سوئيت به متراژ ۲۹ متر مربع، ۱۸ ساله در محدوده ميدان خراسان بوده است.

اين سوئيت جدا از مبلغ وام، ۳۰ ميليون تومان قيمت‌گذاري شده بود و جالب است بدانيد ۱۵ ميليون تومان اين مبلغ هم به صورت رهن در بازار اجاره تعيين شده بود. به هر حال خريدار با كمك ۳۵ ميليون تومان وام اين واحد را خريداري كرده است (مبلغ كل اين واحد ۶۵ ميليون تومان محاسبه شده بود).

همچنين يكي ديگر از سوئيت‌هاي ارزان‌قيمت مربوط به واحدي ۴۰ متري ۲۰ سال ساخت در خيابان‌هاشمي است كه مبلغ كل آن ۸۰ ميليون تومان از سوي مالك عنوان شده بود و ۴۵ ميليون تومان از اين مبلغ از طريق وام در نظر گرفته شده بود و واحد مذكور به خريدار تحويل داده شده است.

علاوه براين ۴۰ ميليون تومان براي قيمت فروش واحدي به متراژ ۳۳ متر مربع در خيابان جيحون بين سپه و مالك اشتر اعلام شده است. البته ناگفته نماند كه ۴۰ ميليون تومان بخشي از مبلغ خريد است و ۴۵ ميليون تومان، مابقي قيمت خريد در قالب وام خريد مسكن عنوان شده است.

يكي از بنگاهداران فعال در شرق تهران درباره مشتري سوئيت‌هاي اين چنيني به «دنياي اقتصاد» گفت: اكثر خريداران اين دسته از واحدهاي متراژ كوچك، افراد مجرد هستند كه براي سرمايه‌گذاري در بازار مسكن به خريد چنين سوئيت‌هايي رو مي‌آورند و حتي در بازار رهن و اجاره هم اين سوئيت‌ها توسط افراد مجرد اجاره مي‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها