کد خبر: ۳۱۶۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۱ دی ۱۳۹۰
خبرگزاری مهر: نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: حوزه و دانشگاه دو بال برای رساندن انسان و جامعه به کمال هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در مراسم گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه که در دانشگاه آزاد خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: همانگونه که برای پرواز به ملکوت و رسیدن به قرب الهی دو بال ایمان و علم نیاز است، حوزه و دانشگاه نیز دو بال برای رساندن جامعه به کمال هستند.

وی افزود: اگر به‌دنبال وحدت حوزه و دانشگاه هستیم، تلاش ما باید در این جهت قرار گیرد که مبدأ، انگیزه و منشأ حوزه و دانشگاه یکی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بیان داشت: هدف مشترک حوزه و دانشگاه این است که هر دو می‌خواهند انسان به کمال برسد.

حجت الاسلام میرعمادی گفت: حوزه باید تلاش کند تا انسان خلیفه خدا بر روی زمین باشد و دانشگاه هم باید تلاش کند انسان در این خلیفه بودن موفق باشد.

وی با اشاره به تلاشهای دشمنان برای جدایی انداختن بین حوزه و دانشگاه، بیان داشت: وقتی مبدأ و مقصد حوزه و دانشگاه یکی باشد، تفکیک و جدایی آنها دیگر معنا ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان یادآور شد: حوزه می تواند تمام نیازهای هدایتی بشر برای رسیدن به کمال و قرب الهی و دانشگاه‌ نیز می تواند تمام نیازهای مادی انسانها را تأمین کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها